تماس با ما درباره ما

کتاب خاطرات انقلاب درمنطقه۴ ورق خورد

شهردار منطقه ۴ از اجرای برنامه های متنوع فرهنگی در محله های ۲۰ گانه با محور قرار دادن موضوعات و توصیه های مورد تاکید رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی خبر داد.
کتاب خاطرات انقلاب درمنطقه۴ ورق خورد

 به گزارش تهران بهشت،"محمدرضا پوریافر" با تبریک فرا رسیدن چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: همزمان با فرارسیدن ایام الله دهه فجر  برنامه های شاد و متنوع فرهنگی از ۱۲ تا ۲۲ بهمن ماه در سطح نواحی و محلات منطقه به اجرادر آمد.

 او با اشاره به برنامه های این ایام گفت: برنامه ها ی گرامیداشت پیروزی انقلاب با فضا سازی و آذین بندی کوچه ها و معابر آغاز شده و در ادامه با نواختن زنگ انقلاب در سالروز ورود حضرت امام خمینی (ره) در مدارس منطقه ، برپایی جشنهای انقلاب در مساجد و سرای محلات ، دیدار با خانواده معزز شهدای انقلاب ، غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدای گمنام سطح منطقه ، اعزام جمعی از خانواده معظم شهدا به گلزار شهدای بهشت زهرا و مرقد مطهر امام (ره) ، برپایی نمایشگاه عکس انقلاب ، شعار نویسی بر روی خودروها و ..... در حال برگزاری است . 

 پوریافر از اجرای ۴  برنامه یادمان فجر ، یاد خاطره ها ، روایت ایام و روزنامه نگار نور خبر داد و به برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی در سطح منطقه اشاره کرد.

 شهردار منطقه ۴ با اعلام برگزاری کاروان خودرویی در روز ۲۱ بهمن ماه گفت : کاروان بزرگ خودرویی مزین به پرچم های رنگی و پوسترهای مناسبتی در روز ۲۱ بهمن ماه با پخش سرود های انقلابی دهه ۵۰ و ۶۰ ، موسیقی، اجرای مسابقات فرهنگی، اهدای جوایز از ساعت ۱۰ تا ۱۷ در میادین و معابر اصلی منطقه تردد خواهد داشت . 

 او در پایان از برپایی استیج فرهنگی در ضلع جنوبی میدان انقلاب خبر دادو گفت: در روز ۲۲ بهمن ماه از ساعت ۱۰ تا ۱۲ استیج فرهنگی منطقه  با اجرای برنامه های شاد و متنوع شامل پخش سرود ، اجرای گروه کودک ، مسابقه  و توزیع اقلام فرهنگی پذیرای شهروندان خواهد بود.

 

 

ارسال نظر

پربازدیترین ها

آخرین اخبار