تماس با ما درباره ما

اجرای طرح جدید نگهداشت شهر در در روزهای یکشنبه هرهفته در منطقه 13

شهردار منطقه 13 از اجرای طرح شستشو ، نظافت ، بازدید فنی و رفع نواقص تجهیزات و ماشین آلات پیمانکاران خدمات شهری نواحی چهارگانه در روزهای یکشنبه خبر داد.
اجرای طرح جدید نگهداشت شهر در در روزهای یکشنبه هرهفته در منطقه 13

 

به گزارش تهران بهشت ، محمد هادی علی احمدی ، شهردار منطقه گفت :  با توجه به اجرای طرح تحول نگهداشت شهر ابلاغی شهردار محترم تهران و به منظور تحقق اهداف تعریف شده در طرح مذکور،  طرح جدیدی با موضوعات شستشو ، نظافت ، بازدید فنی و رفع نواقص تجهیزات و ماشین آلات پیمانکاران خدمات شهری نواحی چهارگانه در منطقه 13 کلید خورد.

به گفته او ، این طرح در دو محور شستشو و گندزدایی مخازن و شستشو و رفع نواقص تجهیزات و ماشین آلات اجرایی می شود. 

شهردارمنطقه 13 با بیان اینکه  اولین مرحله این طرح  در محل مجموعه موتوری سنگین منطقه واقع در بزرگراه شهید دوران به اجرا درآمد ، افزود :  در این طرح ضمن گندزدایی مخازن و زیر مخزنی ها در محور های نواحی چهارگانه ،کلیه ماشین آلات خدمات شهری اعم از جمع آوری پسماند تر ، مخزن شوی ، واتر جت ، جدول شوی، خودرو های حمل خاک و نخاله و سبک و سنگین شستشو و رفع نقص شدند. 

شهردارمنطقه 13 با بیان اینکه طرح نگهداشت شهر با مقیاس محله ای و منطقه ای در موضوعات خدمات شهری شامل آراستگی و پاکیزگی معابرشهری، اتوبان ها، انهار، المان ها و ... نیز اجرایی می شود ، ابرازامیدواری کرد : با افزودن این طرح جدید به دو طرح دیگر ، اثر بخشی  طرح های نگهداشت شهر  افزایش یافته و روند خدمات دهی به شهروندان ، انسجام و بهبود بیشتری پیدا می کند.

 

 

ارسال نظر