تماس با ما درباره ما

ضیافتی برای تکریم پاکبانان خدوم شهرداری منطقه 13

مراسم افطار ویژه تکریم پاکبانان خدوم شهرداری منطقه 13 با حضور حجت الاسلام والمسلمین آقامیری نائب رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران، محمد هادی علی احمدی شهردارمنطقه 13 به همراه جمعی از مدیران و شهرداران نواحی در بوستان پیروزی برگزار شد.
ضیافتی برای تکریم پاکبانان خدوم شهرداری منطقه 13

به گزارش تهران بهشت ، همزمان با شانزدهمین روز ماه مبارک رمضان ، شهرداری منطقه 13 میزبان افرادی بود که قدم ها و دست هایشان جان دوباره به شهر می بخشد .

در این مراسم معنوی که حجت الاسلام والمسلمین آقامیری عضو شورای اسلامی شهر تهران ، محمد هادی علی احمدی شهردارمنطقه 13 به همراه جمعی از مدیران و شهرداران نواحی  حضور داشتند ، از زحمات پاکبانان به عنوان عوامل آراستگی شهر قدردانی شد.

محمد هادی علی احمدی ، شهردارمنطقه 13 در حاشیه این مراسم ، پاکبانان را خدمتگذاران اصلی شهر برشمرد و افزود :  این قشر پر تلاش در همه ایام هفته وساعات شبانه روز برای پاکیزگی ،آراستگی و شادابی شهر تلاش می کنند.

او افزود : بهداشت عمومی شهر مدیون زحمات این قشر از جامعه است که اقدامات آنها قابل تقدیر است و در راستای احترام به مقام و جایگاه این زحمتکشان بی منت  ، این مراسم افطاری تدارک دیده شد و توفیق داشتیم که در شانزدهمین روز ماه مبارک رمضان از این عزیزان تقدیر و تکریم کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین آقامیری عضو شورای اسلامی شهر تهران در این مراسم ضمن ابراز رضایت از این اقدام شهرداری خاطر نشان کرد : با توجه به تاکید رهبر معظم انقلاب برترویج سنت افطاری ساده ،  این سنت حسنه بر اساس سادگی و سبک زندگی و دوری از تجمل و اسراف ، باید هر چه بیشتر در جامعه نهادینه شود و لازم است سعی کنیم از برکات این ماه نهایت استفاده را ببریم.

خبرنگار: الناز کارخانه

ارسال نظر

پربازدیترین ها

آخرین اخبار