تماس با ما درباره ما

بهسازی و ساماندهی بیش از ۱۵ هزار مترمربع از پیاده راه های منطقه ۱۳ در سال ۱۴۰۱

محمد هادی علی احمدی شهردار منطقه ۱۳ با تاکید بر اهمیت بهسازی پیاده روها گفت: در سال گذشته بیش از ۱۴ هزار مترمربع از پیاده راه های منطقه ساماندهی وبهسازی شده که این اقدام در سال ۱۴۰۱ بیش از حدود ۱۵هزار مترمربع پیش بینی و در دستور کار قرار گرفته است .
بهسازی و ساماندهی بیش از ۱۵ هزار مترمربع از پیاده راه های منطقه ۱۳ در سال ۱۴۰۱

به گزارش  تهران بهشت   ، علی احمدی با اشاره به اینکه در جوامع امروزی فراهم آوردن امکان پیاده‌روی برای شهروندان امری پویا و منوط به برنامه‌ریزی برای ایجاد شهرهای مردم‌محور است افزود: شهرهای پیاده‌رومحور در مقایسه با اتومبیل محور از مزایای اقتصادی، اجتماعی، محیط زیستی و سلامتی بیشتری برخوردار هستند و به همین علت استقبال از پیاده‌رو محور شدن شهرها رو به افزایش است.

شهردار منطقه ۱۳ همچنین اظهار کرد : احداث  و بهسازی پیاده‌روها یکی از بهترین روش‌ها برای تحقق شهری انسان محور است که راهکاری موثر بر ارتقاء کیفیت فضای شهری به شمار می رود؛ چرا که تسهیل تردد  در فضایی بدون مانع و ایمن حق همه شهروندان است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه بهسازی و ساماندهی معابر و خیابان‌ها منطقه به لحاظ تاثیرگذاری در فضای ارتباطی شهری، طبق برنامه‌ریزی و اولویت‌بندی اجرا می‌شود گفت: در همین راستا سال گذشته بهسازی پیاده رو های خیابان های منطقه از جمله صفا، خشکبارچی، محمدیان فر بخشی از خیابان های چهارم نیروی هوایی و خشی، بزرگراه دوران ومسیر تندرسی بوستان سرخه حصار اجرایی شده است .

وی افزود: با اجرای این پروژه ضمن ایجاد دسترسی مناسب شهروندان برای عبور و مرور و کاهش حوادث احتمالی، جلوه بصری و شهری مسیر نیز متحول شده و عابرین به راحتی می توانند در این مسیر تردد کنند.

محمد هادی علی احمدی افزود : علاوه بر بهسازی پیاده رو ها، بیش از هزار و ۲۴۹ متر مربع از معابر منطقه برای تردد ایمن عابران پیاده به ویژه افراد کم توان، ایمن سازی شده و این اقدام در محور های اصلی و مورد نیاز نواحی چهارگانه منطقه ۱۳ ادامه دارد .

 

 

 

 

ارسال نظر