تماس با ما درباره ما

تسریع در روند اجرای پروژه های عمرانی منطقه ۱۴

محمد امین سالاری پور شهردار منطقه ۱۴ در بازدید از پروژه های عمرانی از نزدیک در جریان مشکلات پروژه ها و پیشرفت فیزیکی آنها قرار گرفت و بر تسریع در اتمام مراحل اجرایی تاکید کرد.
تسریع در روند اجرای  پروژه های عمرانی منطقه ۱۴

به گزارش تهران بهشت؛در این رصد میدانی که با همراهی مدیران شهری منطقه انجام گرفت از وضعیت پروژه های شاخص، اولویت دار و توسعه محله ای چون ایمن سازی زیرگذر شهید محلاتی واقع در اتوبان امام علی (ع) به متراژ ۷۰۰ متر، احداث پهلوگاه  ایستگاه اتوبوس واقع در اتوبان شهید محلاتی، جدول بندی و ایمن سازی معبر بزرگراه شهید محلاتی و تکمیل پل عابر پیاده در این بزرگراه مقابل مترو بسیج بازدید به عمل آمد.

رعایت شاخصه های کیفی مد نظر در اجرای این پروژه ها از موارد مورد توجه و تاکید شهردار منطقه  بود .

  مکانیزه کردن پل های عابر و تجهیز و مناسب سازی ایستگاه های مترو منطقه از طرح هایی است که برای آسایش شهروندان منطقه در دستور کار شهرداری منطقه قرار دارد. برای این منظور مدیران شهری منطقه وضعیت مکانیزاسیون پل عابر پیاده مقابل خیابان صاحب الزمان(عج) همچنین محوطه سازی ایستگاه شمالی مترو بسیج و محوطه سازی ایستگاه شمالی مترو آهنگ را مورد ارزیابی قرار دادند.

سالاری پور با بیان اینکه مهمترین اولویت مدیریت شهری منطقه ۱۴ جلب رضایت شهروندان است و این امر مهم با تکمیل و بهره برداری مطلوب از طرح های عمرانی و اجرایی میسر خواهد شد،   از زحمات و تلاش های بی وقفه مسئولان اجرایی قدردانی و دستورات لازم را درخصوص همت مضاعف  حوزه فنی و عمرانی و امکانات مجموعه در راستای تسریع در  روند پیشرفت پروژه ها صادر کرد .

 

 

ارسال نظر