تماس با ما درباره ما

همایش پیاده روی و اسکیت سواری خانوادگی در بوستان ملت

همزمان با هفته ملی سلامت، همایش پیاده روی و اسکیت سواری خانوادگی در بوستان ملت برگزار می شود.
همایش پیاده روی و اسکیت سواری خانوادگی در بوستان ملت

به گزارش تهران بهشت، حمید جوانی شهردار در این خصوص گفت: شهروندان علاقمند به ورزش های پیاده روی و اسکیت سواری می توانند روز پنجشنبه 22 اردیبهشت ماه از ساعت 8 صبح تا 12 ظهر به همراه خانواده هایشان در بوستان ملت حضور یابند. 

شهردار منطقه 3 به ویژه برنامه های هفته ملی سلامت با شعار "سلامت ما، حال خوب ما" اشاره کرد و افزود: مراسم پردیس سلامت در قالب اجرای جشن با اجراهای هنرمندان مطرح؛ کمدین معروف عباس رضازاده و خواننده محبوب امید جهان و برپایی غرفه های سلامت محور در حوزه های پزشکی، مشاور، توانمندی کانون ها و ‌‌‌.... میزبان شهروندان منطقه خواهد بود.

جوانی ابراز داشت: تقدیر از دبیران کانون های منطقه ای و محله ای،  ویژه برنامه سالمندان، مسابقات اعصاب سنج، دومینو، دارت، طناب کشی...، دیدار با بیماران بیمارستان های علی اصغر(ع) و مفید و بزرگداشت پیشکسوتان حوزه سلامت و پزشکان از جمله برنامه هایی است که در این هفته برگزار می شود. 

 شهردار منطقه 3 در ادامه به تجلیل از انجمنها و نهادهای مردمی، میز خدمت در مساجد، غربالگری شامل تست قند خون وفشار خون، مشاوره های فردی و تغذیه، تور تفریحی تهرانگردی و تقدیر از مدافعان سلامت به پاس زحمات این بزرگواران به خصوص در دوران همه گیری کرونا اشاره کرد.

 

 

ارسال نظر

پربازدیترین ها

آخرین اخبار