تماس با ما درباره ما

از آموزگاران نمونه منطقه 18 تقدیر شد

مراسم تقدیر از معلمان نمونه منطقه ١٨ همزمان با هفته معلم در سالن اجتماعات آموزش و پرورش منطقه برگزار گردید
از آموزگاران نمونه منطقه 18 تقدیر شد

به گزارش تهران بهشت - همزمان با هفته معلم، معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 18 با مشارکت آموزش و پرورش منطقه طی مراسمی از معلمان و دانش آموزان برتر تقدیر و تشکر کرد. در این مراسم که با حضور، مهدی امیری مدیر کل آموزش های شهروندی شهرداری تهران، رحیم محمدنژاد سرپرست معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ١٨، منصور هدایتی فرد رئیس آموزش و پرورش منطقه 18، جمعی از آموزگاران و معلمان منطقه، خانواده های شهدا و جمعی از مدیران شهری حضور داشتند.

منصور هدایتی فرد رئیس آموزش و پرورش منطقه 18، ضمن تشکر از حضور حاضرین در این مراسم گفت: باید قدردان معلمان باشیم که به ما علم آموخته اند، نقش کلیدی معلمان به عنوان مجریان آموزش های عمومی و الگوهای اولیه دانش آموزان بسیار مهم است چرا که انسان سازان نسل بعدی‌اند، لذا نقش آنان به گفته حضرت امام خمینی (ره) همچون نقش انبیا است برای مردم و باید قدردان این عزیزان باشیم.

شایان ذکر است در پایان مراسم از تعدادی از معلمان و بازنشستگان به پاس زحمات بی دریغشان در راه تعلیم و تربیت فرزندان این مرز و بوم، تقدیر و تجلیل شد. همچنین از کریم پاکند به عنوان مسن ترین آموزگار منطقه که از خانواده معظم شهدا نیز هست و پدر شهید مدافع حرم علیرضا مرادی که سالها در سنگر آموزش خدمت کرده، با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تقدیر و قدردانی به عمل آمد.

 

 

 

ارسال نظر

پربازدیترین ها

آخرین اخبار