تماس با ما درباره ما

بازدید عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران از فروشگاه‌ شهروند بیهقی

عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران با حضور در شهروند بیهقی، ضمن دیدار با مدیر عامل شرکت شهروند، از روند فعالیت و عرضه کالاهای اساسی به مشتریان این فروشگاه بازدید کرد.
بازدید عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران از فروشگاه‌ شهروند بیهقی

 به گزارش تهران بهشت، به دنبال اصلاح نظام پرداخت یارانه‌ای و تغییر قیمت برخی کالاهای اساسی که از سوی سازمان حمایت از مصرف کننده ابلاغ شد، جعفر شربیانی عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران با حضور در فروشگاه شهروند بیهقی ضمن دیدار با داود قربانیان مدیرعامل شرکت شهروند و گفتگو با مشتریان و کارکنان فروشگاه بیهقی، از نزدیک در جریان روند خدمات‌دهی، قیمت‌گذاری و عرضه کالاهای اساسی در این شعبه قرار گرفت.

  در جریان این بازدید جعفر شربیانی عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران، ضمن تقدیر و تشکر از خدمات‌دهی فروشگاه‌های شهروند در ایام پرالتهاب و خریدهای هیجانی مشتریان، بر ارتقا سطح خدمات‌دهی مناسب، ایجاد آرامش و کسب رضایتمندی هر‌چه بیشتر  شهروندان تاکید کرد.

 داود قربانیان مدیرعامل شرکت شهروند نیز در این بازدید، ضمن تشریح برنامه‌ها و استفاده از ظرفیت‌ حداکثری شهروند برای خدمات‌رسانی مطلوب به شهروندان افزود: به عنوان یک نهاد خدمتگزار و عرضه‌کننده کالا تلاش کردیم با بکارگیری تمام ظرفیت‌ها و منابعی که داریم، کالاهای اساسی و مورد نیاز شهروندان را در شرایط ملتهب بازار بدون هیچ کمبودی و با قیمت مصوب عرضه کنیم.

 

ارسال نظر

پربازدیترین ها

آخرین اخبار