تماس با ما درباره ما

بازگویی پیشرفت، توسعه و امید بخشی به شهروندان رسالت اصلی روابط عمومی ها*

شهردار منطقه ۱۳ در جمع همکاران روابط عمومی منطقه، یکی از رسالت های اصلی روابط عمومی را بازگویی و روایت پیشرفت، توسعه و امید بخشی به شهروندان دانست و افزود: باید روابط عمومی از طریق استفاده از شیوه های خلاقانه ضمن آگاهی بخشی در فرآیندهای تصمیم گیری سازمان و مشاوره به مدیران همراهی کند.
بازگویی پیشرفت، توسعه و امید بخشی به شهروندان رسالت اصلی روابط عمومی ها*

به گزارش تهران بهشت؛به مناسبت هفته روابط عمومی، محمدهادی علی‌احمدی شهردار منطقه ۱۳ در جلسه ای ضمن تقدیر از تلاش های رییس و کارکنان روابط عمومی گفت: روابط عمومی، شغلی است که علاوه بر تخصص و تجربه باید با شوق خدمت همراه باشد.

او با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در خصوص روابط عمومی ها مبنی بر اینکه "روابط عمومی ها می توانند فعالیت نهادها را ارزیابی و منعکس کنند و مشخص‌کننده روش‌ها و نقص‌های دستگاه مربوطه خود باشند."، اظهار داشت: همه فعالان موفق در این حوزه با عشق، شور و نشاط و بهره گیری از تکنولوژی روز در پیشبرد اهداف سازمانی و خدمت به مردم گام بر می دارند.

شهردار منطقه ۱۳ اظهار داشت: یکی از وظایف اصلی روابط عمومی، ارائه تصویری صحیح از وضع و واقعیت موجود بر مبنای اخلاق حرفه ای و به دور از هر گونه رفتار نمایشی است که خوشبختانه، این مسئله در فعالیت های روابط عمومی منطقه مد نظر قرار دارد و با این رعایت اصل توانسته، در ماه های اخیر آمار خوبی  را در حوزه مرتبط کسب کند.

محمدهادی علی احمدی، با بیان اینکه تمام پیشرفت های سازمان در بخش های مختلف مدیون خلاقیت و دوری از روزمرگی است، افزود: از آنجا که، روابط عمومی به عنوان حلقه ارتباطی سازمان، نقش مهمی دارد، می بایست در جستجوی روش ها، الگو ها و شیوه های مناسب و جدید باشد تا بتواند بستری مناسب را جهت ارتقا توانمندی ها و فعالیت خود فراهم کند و از این طریق، نقش محوری خود را در فرآیندهای تصمیم گیری سازمان ایفا کند .  

او، تزریق امید به جامعه را از دیگر وظایف روابط عمومی عنوان کرد و اظهار داشت: کار روابط عمومی فقط انتشار اخبار روزمره، پوشش مراسم و تبلیغ برای مناسبت های ملی و مذهبی نیست، بلکه بازگویی و روایت شتاب پیشرفت و توسعه است به گونه ای که  از طریق اطلاع رسانی دستاورد های سازمان، امیدواری را بین شهروندان ترویج دهد .

شهردار منطقه ۱۳ در ادامه با اشاره به یکی از دستاورد اخیر منطقه در موضوع توافق شهرداری تهران و وزارت دفاع در خصوص صنایع جنگ افزار سازی ساصد ادامه داد : قطعا اطلاع رسانی این اقدام  به جهت برخورداری  شهروندان از امکانات رفاهی بیشتر  به ویژه برای ساکنان این محلات و مناطق همجوار، امیدواری را در جامعه تزریق می کند.

او نقش روابط عمومی را در تولید و انعکاس اخبار سازمان، مهم و ضروری دانست و یادآور شد:  به واقع روابط عمومی، آینه ای برای انعکاس دقیق رخدادهای سازمان است.

استفاده از ظرفیت رسانه ها برای اطلاع رسانی مناسب پروژه های مهم منطقه و اهتمام هر چه بیشتر در انتقال اخبار صحیح و درست به شهروندان و تقویت ارتباطات مردمی و کارکنان از دیگر تاکیدات شهردار منطقه در این جلسه بود.

در ادامه این نشست، رضا افشار، رئیس روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳ ضمن ارائه گزارشی از روند فعالیت ها و اقدامات این حوزه گفت: مدیران، رسانه ها و روابط عمومی ها سه ضلع حوزه اطلاع رسانی هستند و هدف ما هماهنگی و انسجام این سه گروه در راستای حل مشکلات، پیشرفت، آگاهی بخشی و خدمت است .

او افزود : ارتباط و تعامل با رسانه ها، شهروندان و مسئولان یکی از اولویت ما است و در کنار آن از ظرفیت خوب فضای مجازی نیز استفاده می کنیم .

در پایان این جلسه که محمد مهرعلی مشاور و مدیر دفتر حوزه شهردار نیز در آن حضور داشت، شهردار منطقه ۱۳ با اهدای لوح تقدیر از کارکنان حوزه روابط عمومی قدردانی کرد.

 

ارسال نظر