تماس با ما درباره ما

طرح غربالگری سلامت روان کارکنان شهرداری آغاز شد

مدیرعامل شرکت شهر سالم از آغاز طرح غربالگری سلامت روان کارکنان شهرداری تهران خبر داد.
طرح غربالگری سلامت روان کارکنان شهرداری آغاز شد

به گزارش تهران بهشت، امیر نورمحمدی، مدیرعامل شرکت شهر سالم گفت: در راستای طرح غربالگری و تشکیل پرونده سلامت روان برای کارکنان شهرداری تهران، از روز ۲۵ اردیبهشت‌ماه پایش سلامت روان پرسنل اداره‌کل محیط زیست و توسعه پایدار و همچنین کارکنان مرکز سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی ۱۳۷ پلاس آغاز شده است.

مدیرعامل شرکت شهر سالم درباره اهمیت و لزوم این طرح گفت: شهرداری تهران دارای مشاغل مختلف و متعددی است که به طور شبانه‌روز در حال خدمت‌رسانی به همشهریان عزیز هستند. ما در راستای عمل به وظایف تعریف شده شرکت، بنا داریم تا تبعات احتمالی فشارهای روانی به همکاران را به ویژه در دوره پساکرونا بررسی و تحلیل نموده و مداخلات درمانی لازم را نیز برنامه‌ریزی کنیم.

وی تعداد همکاران در نوبت غربالگری سلامت روان را ۵۰۰ نفر اعلام کرد و افزود: روزانه ۳۵ نفر از همکاران با هماهنگی رفاه و منابع انسانی این دو سازمان مورد سنجش و ارزیابی قرار می‌گیرند و در صورت تشخیص هر گونه اختلال در مرحله نخست شش جلسه مشاوره از سوی کارشناسان مرکز جامع سلامت روان شرکت شهر سالم دریافت می‌نمایند. همچنین در صورت نیاز ارجاع به روان‌پزشک در دستور کار قرار می‌گیرد.

به گفته دکتر نورمحمدی، با توجه به تجربیات گذشته، پیش‌بینی می‌شود ۳۵ درصد از پرسنل شهرداری تهران، نیازمند دریافت خدمات مشاوره، روان‌درمانی فردی، زوج درمانی، خانواده درمانی، مشاوره کودک و مشاوره تحصیلی باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

پربازدیترین ها

آخرین اخبار