تماس با ما درباره ما

استقرار میز خدمات مشاوره ترک سیگار در بوستان های پرتردد منطقه 19

به مناسبت هفته ملی بدون دخانیات و در راستای تحقق شعار «اراده ها روشن، سیگارها خاموش» برنامه های مختلفی در بوستان ها و سرای محلات برگزار می شود.
استقرار میز خدمات مشاوره ترک سیگار در بوستان های پرتردد منطقه 19

به گزارش تهران بهشت، مهدی هدایت شهردار منطقه با اعلام این خبر بیان کرد: به منظور اجرای سیاست های موثر بر کاهش مصرف دخانیات و ارتقای سطح آگاهی عمومی به ویژه جوانان و نوجوانان نسبت به مضرات استعمال دخانیات، اقدامات و فعالیت های گسترده ای در منطقه انجام می شود. 

این مسئول در تشریح برنامه های هفته ملی بدون دخانیات گفت: اجرای برنامه های این هفته از چهارم خرداد ماه با شعار «اراده ها روشن، سیگارها خاموش» در منطقه آغاز شده است که برپایی جشنواره نه به دخانیات در بوستان ولایت با برگزاری نقاشی دیواری، ارائه خدمات اسپیرومتری، برگزاری مسابقات با موضوعاتی نظیر نامه ای برای ترک سیگار به فرد سیگاری، تهیه کلیپ های کوتاه از افراد موفق به ترک سیگار وتقدیر از کسبه بدون دخانیات از اهم برنامه های اجرا شده در این ایام است.

این مسئول ادامه داد: استقرار میز خدمات مشاوره ترک سیگار در بوستان های پرتردد ولایت، نرگس، شریعتی، 22 بهمن و محله بهمنیار، برگزاری پیاده روی نمادین با موضوع نه به دخانیات، کمپین نه به قلیان برای کانون جوانان، مشاوره تلفنی ترک دخانیات با مشارکت انجمن احیای ارزش ها و نصب بنرهای اطلاع رسانی در معابر پرتردد از سایر برنامه های تدارک دیده شده در این هفته است.

ضمن اینکه کارگاه های آموزشی با موضوعات فرهنگ سازی و احترام به حقوق دیگران و عدم استعمال دخانیات در مکانهای عمومی، نه به سیگار و قلیان، سلامت روان در خانواده و ترک دخانیات از برنامه های اجرایی سرای محلات عنوان شده است.

انتهای پیام/

خبرنگار: الناز کارخانه

ارسال نظر