تماس با ما درباره ما

حل بحران کمبود چرخ مترو با تدبیر معاونت مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران

ابوالفضل فلاح در مورد خرید تجهیزات مورد نیاز مترو توسط شرکت سرمایه گذاری شهر گفت: در سال 1400 قراردادی با شرکت بهره برداری مترو به مبلغ 200 میلیارد تومان در راستای تامین اقلام و تجهیزات مورد نیاز مترو شامل خرید چرخ های مورد نیاز مترو منعقد شد‌.
حل بحران کمبود چرخ مترو با تدبیر معاونت مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران

به گزارش تهران بهشت، معاون مالی واقتصاد شهری شهرداری تهران، با بیان اینکه شرکت بهره برداری مترو درخواست خرید 2000 چرخ را داشت، افزود: شرکت سرمایه گذاری شهر با برگزاری دو مناقصه عمومی نسبت به خرید۲۰۰۰  عدد چرخ مورد نیاز مترواقدام نمود که  به طور میانگین 35 درصد کاهش قیمت به نسبت خریدهای قبلی و بعبارتی دیگر  به طور مستقیم  27 میلیارد تومان کاهش قیمت ایجاد و برهمین اساس برنده مناقصه تعیین شده است. 

فلاح با تاکید بر اینکه برای  خرید 2000 چرخ مبلغ 62 میلیارد تومان هزینه شده است گفت: در حال حاضر 900 چرخ در دو نوع مختلف و در سه پارت جداگانه علیرغم تحریم های ظالمانه وارد کشور شده که نیمی از آن ترخیص وتحویل شرکت بهر برداری مترو  گردیده و مابقی نیز طی هفته های آتی وارد کشور خواهد شد.لازم به ذکر است با تمهیدات و تدابیر انجام شده و تسریع و تخصیص اعتبارات لازم در پرداخت ها باعث شد  اولین محموله در حدود  ۱۰۰ روز زودتر از موعد قرارداد وارد کشور و سپس تحویل انبار مترو شد.

وی با بیان اینکه در مورد خرید سایر تجهیزات مورد نیاز شرکت بهره برداری مترو مانند اقلام سوزن ، سیگنالینگ، قطعات یدکی برق و ... به مرور با بررسی فنی توسط مترو مقرر است اقدام و پس از تامین اعتبار و تامین مالی، مناقصه برگزار شود. 

حل بحران کمبود چرخ مترو با تدبیر معاونت مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران

لازم به ذکر است با همکاری شرکت سرمایه گذاری شهر کالاهای مورد نیاز شرکت کنترل کیفیت هوا مانند گازهای کالیبراسیون سنجش آلودگی هوا و همچنین به روز رسانی نرم افزار کنترل آلودگی صوت آن شرکت از کشورهای اروپایی وارد و تحویل شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

پربازدیترین ها

آخرین اخبار