تماس با ما درباره ما

رقابت شهروندان منطقه 19 در جشنواره ترافیکی" آموزواره فصلی حرکت "

جشنواره ترافیکی آموزواره فصلی حرکت با هدف ارتقای فرهنگ ترافیک و نهادینه کردن دانش رفتارهای ترافیکی در بین شهروندان به ویژه کودکان و نوجوانان در منطقه 19 اجرا می شود.
رقابت شهروندان منطقه 19 در جشنواره  ترافیکی  آموزواره فصلی حرکت

به گزارش تهران بهشت، مهدی هدایت شهردار منطقه 19 با اعلام این خبر گفت: به منظور ایجاد شور و نشاط در بین شهروندان و ترغیب آنان به رعایت هنجارهای ترافیکی، جشنواره حرکت همزمان با فصل تابستان در منطقه برگزار می شود.

او در ادامه بیان کرد: شهروندان تا 30 مرداد ماه فرصت دارند آثار خود را در قالب نقاشی، عکس، فیلم یک دقیقه ای و خاطره با محور موتورسیکلت سوار آگاه، یک روز در شهرک آموزش ترافیک و همچنین موضوع گردش تابستانی ایمن در شهر به پارک ترافیک، مدارس، نواحی و سرای محلات منطقه 19 و یا به شماره واتساپ 09394110864 ارسال کنند که از نفرات برتر با اهدای جایزه تقدیر خواهد شد.

به گفته هدایت نیاز به آموزش، فراگیری هنجارها و قواعد رفتاری ترافیکی از کودکی تا بزرگسالی برای نهادینه شدن این رفتارها امری ضروری است و در همین راستا به منظور غنی سازی اوقات فراغت شهروندان در این ایام روزانه بیش از100 نفر در پارک آموزش ترافیک منطقه و سرای محلات از آموزش های ارائه شده بهره مند می شوند.

این مسئول عبور و مرور ایمن، ایمنی عابر پیاده، تکالیف سرنشین خودرو، آشنایی با سیستم حمل و نقل عمومی، دوچرخه سواری شهری، روانشناسی ترافیک و رانندگی تدافعی را از سرفصل های آموزش به شهروندان عنوان کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر