تماس با ما درباره ما

میدان آزادی رنگ و بوی جام جهانی فوتبال گرفت

شهردار منطقه 9 تهران از نصب 14 المان طلایی جام جهانی و یک المان توپ فوتبال نوری در میدان آزادی با هدف حمایت از تیم ملی در بازی های جام جهانی 2022 خبرداد.
میدان آزادی رنگ و بوی جام جهانی فوتبال گرفت

به گزارش تهران بهشت، سید محمد رحیم مرتضوی شهردار منطقه 9 تهران  با اشاره به پویش همه هوادار ایران از نصب 14 المان طلایی جام جهانی و یک المان توپ فوتبال نوری در میدان آزادی با هدف تقویت شور و نشاط اجتماعی، همدلی و همبستگی ملی و حمایت از تیم ملی فوتبال کشورمان در بازی‌های جام جهانی 2022 خبر داد و گفت: با توجه به موقعیت برج و میدان آزادی در ورودی غربی تهران و اهمیت آن به عنوان المان شناخت شده در عرصه بین المللی، سازمان زیباسازی شهرداری تهران با اداره زیباسازی منطقه نسبت به نصب 14 المان طلایی جام جهانی در میدان آزادی اقدام کرد.

شهردار منطقه 9 با اشاره به اجرای برنامه‌های ملی، آیینی در میدان آزادی به عنوان قطب گردشگری غربی پایتخت افزود: این المان‌های طلایی رنگ (کاپ‌های جام جهانی) هر یک به ارتفاع 3.5 متر و عرض 1.5 متر بوده و در فواصل منظم دور میدان آزادی نصب شده اند.

وی ادامه داد: همچنین یک المان نوری توپ فوتبال جام جهانی نیز در ضلع غربی قسمت زیرین برج آزادی تعبیه شده است که با نور افشانی و چرخش نور، زیبایی و جلوه خاصی را ایجاد می‌کند.

مرتضوی خاطرنشان کرد: المان‌های طلایی جام جهانی و المان نوری توپ فوتبال از 21 آبان در میدان آزادی نصب شده و تا پایان بازی تیم ملی فوتبال ایران در این قسمت از تهران پا برجا است.

شهردار منطقه 9 در خاتمه به دیگر برنامه اجرایی جام جهانی در قطب گردشگری غرب تهران گفت: اجرای ویدئو مپینگ در میدان آزادی از جمله برنامه‌های دیگر پویش "همه هوادار ایران" در راستای حمایت از تیم ملی فوتبال کشورمان در بازی‌های جام جهانی 2022 است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

پربازدیترین ها

آخرین اخبار