تماس با ما درباره ما

راه‌اندازى مترو پرند در صدر درخواست‌هاى مردمی

تحلیل پیام‌هاى مردمى و بررسى اولویت‌هاى درخواست شهروندان نشانگر آن است که تکمیل پروژه‌هاى نیمه تمام از یک سو و راه‌اندازى آسانسورها به همراه خدمت‌رسانى بدون اشکال پله‌هاى برقى در ایستگاه‌هاى ساخته شده، در صدر انتظارات تهرانى‌ها از شرکت مترو تهران قرار دارد.
راه‌اندازى مترو پرند در صدر درخواست‌هاى مردمی

به گزارش تهران بهشت، مسعود درستى مدیرعامل شرکت مترو تهران در خصوص پاسخ به پیشنهادات و نقطه‌نظرات مردمى مطرح شده در جلسه ارتباط مستقیم شهروندان پایتخت با مدیران سازمان‌ها و شرکت‌هاى زیرمجموعه معاونت حمل و نقل و ترافیک شهردارى تهران گفت: واقعیت آن است که انتظارات مردم از شرکت مترو تهران، کاملاً بجا و منطقى بوده و وظیفه ما رسیدگى به این خواسته‌ها در اسرع وقت است. گرچه به لحاظ تامین به موقع منابع مالى، اوضاع همیشه آن‌ طور که لازم به نظر مى‌رسد نیست اما این امر باعث نمى‌شود نقطه‌نظرات، پیشنهادات و انتقادات شهروندان را نادیده گرفته و یا غیرمنطقى بدانیم.

درستى در ادامه به اهم مصادیق پیام‌هاى مردمى پرداخت و افزود: راه‌اندازى آسانسورهاى ساخته‌ شده در ایستگاه‌هاى در حال بهره‌بردارى و رسیدگى به وضعیت پله‌هاى برقى، یکى از بیشترین مواردى است که مورد تقاضا قرار دارد. در این زمینه خوشبختانه جلسات خوبى با اداره کل استاندارد استان تهران برگزار کرده‌ایم که ماحصل آن، راه‌اندازى تدریجى آسانسورهاى موجود در خطوط 6 و 7 است. از طرفى شرکت بهره‌بردارى مترو نیز به مساله سرویس‌دهى مناسب امکانات موجود در ایستگاه‌ها، نگاه ویژه‌اى دارد که مساله خدمت‌رسانى بدون اشکال پله‌هاى برقى یکى از این موارد است.

مدیرعامل شرکت مترو تهران با اشاره به پروژه‌هاى عمرانى در حال اجرای شبکه راه‌آهن ریلى پایتخت گفت: تکمیل ایستگاه‌هاى باقى‌مانده خطوط 6 و 7 و همچنین راه‌اندازى کامل خط مترو تهران - پرند تا پایان سال جارى، از دیگر انتظارات مردم صبور تهران به‌شمار مى‌رود که انصافاً خواسته معقول و به حقى است. در این زمینه تمام امکانات موجود را به کار گرفته‌ایم تا ضمن احداث 16 ایستگاه ناتمام در خطوط 6 و 7 طى امسال و سال آینده، به تدریج نگاه جدیترى به پروژه‌هاى توسعه‌اى خطوط موجود و نیز شروع خطوط جدید شبکه مترو تهران داشته ‌باشیم. در کنار این مساله، البته توان ویژه‌اى براى تکمیل خط مترو در بخش حدفاصل فرودگاه امام خمینى (ره) تا شهر جدید پرند گذاشته‌ایم و هر هفته مسائل این پروژه را با جدیت دنبال مى‌کنیم تا انتظار طولانى ‌مدت مردم شهر جدید پرند را برآورده‌ ساخته و حدود 20 کیلومتر مسیر راه‌آهن ریلى را تا پایان سال جارى تحویل شهروندان دهیم.

درستى در پایان گفت: با حمایت‌ها و نگاه ویژه‌اى که شهردار تهران و اعضاى شوراى اسلامى شهر به مقوله توسعه حمل و نقل عمومى پایتخت دارند، مطمئناً بزودى اخبار مثبتى در زمینه تکمیل کارهاى باقىمانده از قبل و همچنین شروع طرح‌هاى جدید براى شهروندان خواهیم داشت و این امر پاسخى به انتظارات درست، منطقى و بجاى مردم صبور پایتخت محسوب ‌مى‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر