تماس با ما درباره ما

جزییات طرح "مددیار" و "نوبهار" شهرداری تهران/ خدمات درمانگاه‌های شهرداری برای پرسنل رایگان شد

مدیرعامل شرکت شهر سالم جزئیات طرح‌های این شرکت برای خدمات‌رسانی ویژه درمانی به کارکنان شهرداری تهران و خانواده‌های آنها را تشریح کرد.
جزییات طرح  مددیار  و  نوبهار  شهرداری تهران  خدمات درمانگاه‌های شهرداری برای پرسنل رایگان شد

به گزارش تهران بهشت، امیر نورمحمدی مدیرعامل شرکت شهر سالم درباره اقدامات این شرکت در درمان کارکنان شهرداری تهران اظهار داشت: ما در دو طرح «مددیار» و طرح «نوبهار» خدمات ویژه‌ای را برای کارکنان شهرداری تهران در نظر گرفته‌ایم. 

وی با اشاره اینکه طرح مددیار در حوزه درمان مستقیم قرار می‌گیرد، افزود: بر اساس این طرح، همکاران بر اساس فهرستی که از سوی اداره‌کل منابع انسانی و اداره‌کل رفاه ارسال شده، می‌توانند از کلیه پزشکان حاضر در درمانگاه‌های ۱۹گانه شهرداری تهران اعم از پزشکان عمومی، متخصص، فلوشیپ و فوق‌تخصص به صورت رایگان استفاده کنند. 

 مدیرعامل شرکت شهر سالم، ادامه داد: در اولویت قرار دادن افراد مشمول طرح در سیستم نوبت‌دهی کلینیک‌های شهرداری از دیگر موارد طرح مددیار محسوب می‌شود. 

وی در ادامه، با اشاره به اینکه طرح نوبهار در حوزه زایمان و ویژه کارکنان شهرداری دارای بیمه تکمیلی است، بیان کرد: این طرح تا سقف ۱۵۰ میلیون ریال از هزینه و بیمه پایه را پوشش می‌دهد به شرط آن که پیش از زایمان مکاتبات لازم از سوی اداره رفاه محل اشتغال انجام شده و یا در صورت بستری اورژانسی در اسرع وقت با واحد مددکاری شرکت تماس گرفته شود. 

به گفته مدیرعامل شرکت شهر سالم، هزینه‌های همراه، اتاق خصوصی، تزیین اتاق، فیلمبرداری و عمل‌های همراه با زایمان شامل این پرداخت هزینه نمی‌شود. 

نورمحمدی در ادامه یادآور شد: از صفر تا صد بخش درمان بسته خرسندسازی کارکنان شهرداری تهران بر عهده شرکت شهر سالم است و این اطمینان را به همکاران می‌دهم که پرسنل خدوم شرکت با مسئولیت‌پذیری و تعهد همیشگی خود در خدمت کارکنان و بازنشستگان شهرداری تهران خواهند بود. 

وی با اشاره به اینکه مدت‌ها بود به دنبال افزایش خدمت به همکاران دارای دفترچه‌های غیر از بیمه شهرداری تهران بودیم، تاکید کرد: خدمات درمانی بیمه شهرداری تهران که سقف بالاتری از تعهدات را پوشش می‌دهد، همچنان برای دارندگان دفترچه آن ارائه می‌شود. 

مدیرعامل شرکت شهر سالم در پایان گفت: علاوه بر بخش درمان، شرکت شهر سالم در بخش سلامت روان بسته خرسندسازی نیز با در اختیار قرار دادن تعدادی از نیروهای متخصص این حوزه، مشارکت می کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر