تماس با ما درباره ما

باران نبارد تهران تعطیل می شود

در صورت عدم بارش در تهران و با تشدید وضعیت وارونگی هوا و عبور شاخص از عدد ۱۹۰ در صبح فردا چهارشنبه ۲۳ آذر ماه، احتمال تعطیلی سراسری در تهران اعم از تمام مقاطع تحصیلی مدارس، دانشگاه‌ها، ادارات، بخش‌های دولتی و برخی از مراکز خصوصی بسیار محتمل است.
باران نبارد تهران تعطیل می شود

به گزارش تهران بهشت، تهران از ابتدای هفته جاری با شدت یافتن آلاینده‌های جوی و عبور شاخص آلودگی از عدد 150، درگیر مسئله آلودگی هواست به‌گونه‌ای که مدارس استان تهران از روز شنبه هفته جاری تعطیل و کلاس‌ها به صورت غیرحضوری تشکیل شده است.

اما اینکه فردا شاخص آلودگی هوای تهران وضعیت بهتری نسبت به روزهای اخیر داشته باشد یا وضعیت این شاخص بدتر شود، بسته به وضعیت نزولات جوی از امشب تا فردا دارد چرا که بر اساس آنچه سازمان هواشناسی اعلام کرده از صبح امروز یک سامانه بارشی جدید از نوار غربی وارد کشورمان شده و استان تهران هم از امروز تحت تاثیر این سامانه بارشی قرار دارد.

با این اوصاف، احتمال آغاز بارش‌ها در تهران از ابتدای امشب تا فردا چهارشنبه وجود دارد؛ در صورت درست از آب درآمدن پیش‌بینی سازمان هواشناسی و آغاز بارش باران در تهران، قطعاً فردا شاهد بهبود محسوس وضعیت هوای پایتخت خواهیم بود و تمام مدارس نیز به‌صورت حضوری تشکیل خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
یه بنده خدا
۰۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
190 که آدم میمیره!
دیروز 140 بود تعطیل شدالانم 160 هست
یعنی چی؟؟!
ناشناس
۰۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
امیدوارم فردا تعطیل بشه

پربازدیترین ها

آخرین اخبار