تماس با ما درباره ما

رتبه یک شهرداری منطقه ۱۷ در کاهش تصادفات با اقدامات انجام شده

شهردار منطقه ۱۷ گفت: با توجه به اقداماتی که انجام گرفته، آمار تصادفات منجربه فوت در منطقه ۱۷ در سال ۱۴۰۰ نسبت به سال قبل از آن، ۴۷ درصد کاهش داشته و طبق رتبه بندی، منطقه ۱۷ رتبه یک را در کاهش تصادفات داشته است.
رتبه یک شهرداری منطقه ۱۷ در کاهش تصادفات با اقدامات انجام شده

به گزارش تهران بهشت، رضا شنگی شهردار منطقه ۱۷ با اشاره به مجموعه اقدامات انجام گرفته در کاهش تصادفات منجربه فوت در سطح منطقه، گفت: با توجه به اقداماتی که انجام گرفته، آمار تصادفات منجربه فوت در منطقه ۱۷ در سال ۱۴۰۰ نسبت به سال قبل از آن، ۴۷ درصد کاهش داشته و طبق رتبه بندی، منطقه ۱۷ رتبه یک را در کاهش تصادفات داشته است.

وی افزود: در سطح منطقه چندین نقطه پرتصادف وجود داشت که جهت کاهش تصادفات، برخی مصوبات اجرا شده و برخی دیگر نیز در حال اجرا است تا تصادفات به نحو قابل ملاحظه ای کاهش یابد.

شهردار منطقه با اشاره به یکی از اقدامات انجام گرفته، تصریح کرد: یکی از این اقدامات، اجرای نیوجرسی روی عرشه پل شهید یارجانی در اواخر سال قبل بود که این نیوجرسی ها جهت دید بهتر رانندگان به رنگ زرد و مشکی، رنگ آمیزی شدند. تا قبل از این اقدام متاسفانه چندین خودرو از روی پل واژگون شده بودند و متاسفانه تا قبل از اجرای طرح، ۳ شهروند در اثر بروز چنین حادثه ای فوت کرده بودند.

شنگی اظهار کرد: از دیگر اقدامات بسیار مهم انجام گرفته، اصلاح هندسی بزرگراه نواب در محدوده شمال به جنوب بزرگراه حدفاصل خیابان هلال احمر تا رینگ‌۹ دی بود که این طرح به صورت کامل اجرا و آسفالت ریزی شده و در حال حاضر زیر بار ترافیکی می باشد.

وی با اشاره به یکی دیگر از نقاط حادثه خیز منطقه، گفت: یکی دیگر از مهم ترین نقاط حادثه خیز منطقه، تقاطع بزرگراه شهید چراغی و برادران شهید حسنی بود که ایمن سازی این محدوده با اجرای اصلاح هندسی ورودی تندرو به کندرو و بالعکس انجام شده است.

شهردار منطقه ۱۷ به دیگر اقدامات انجام‌گرفته، اشاره و اظهار کرد: یکی دیگر از این اقدامات، آشکارسازی موانع صلب بوده است. به عنوان نمونه یکسری المان های صلب در بزرگراه شهید چراغی نصب شده اند و تقریبا نیمی از پایه های گاردریل بزرگراهی منطقه برچسب شب رنگ نصب شده است که در جهت افزایش دید راننده و کاهش تصادفات، کمک فوق العاده ای می کند.

شنگی تصریح کرد: از دیگر اقدامات انجام شده در سطح منطقه که منجربه کاهش تصادفات شده، جداسازی مسیر بی آر تی خیابان هلال احمر است که این طرح در حال اجرا است و ان شالله با اجرای این طرح، از بروز تصادفات به نحو قابل ملاحظه ای، کاسته می شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

پربازدیترین ها

آخرین اخبار