تماس با ما درباره ما

تعامل شهرداری منطقه ۷ و مجموعه ورزشی شهید شیرودی در اجرای طرح گذر ورزش و نام آوران

شهردار منطقه ۷ تهران از مجموعه فرهنگی ورزشی شهید شیرودی بازدید و با مدیر این مجموعه دیدار و گفت و گو کرد.
تعامل شهرداری منطقه ۷ و مجموعه ورزشی شهید شیرودی در اجرای طرح گذر ورزش و نام آوران

به گزارش تهران بهشت، ظهر امروز چهارشنبه ۲۸ دی ماه نصرالله آبادیان شهردار منطقه ۷ تهران به دعوت مهدی همتی مدیر مجموعه فرهنگی ورزشی شهید شیرودی با حضور در این مجموعه از اماکن مختلف ورزشی بازدید و در دیداری صمیمی با مدیر مجموعه در زمینه اقدامات مشترک بحث و گفت و گو کرد.

در این دیدار آبادیان ضمن قدردانی از تلاش های مدیریت و کارکنان مجموعه در برگزاری برنامه های صبحگاهی ورزش همگانی و اجرای برنامه های فرهنگی و مذهبی در مجموعه ورزشی شهید شیرودی، مقرر کرد در اولین فرصت ممکن، اجرای عملیات آسفالت ریزی گذرگاه‌های داخلی مجموعه به کمک شهرداری منطقه ۷ تهران صورت پذیرد.

همچنین در طول این بازدید مقرر شد طرح گذر ورزش و نام آوران در خیابان های همجوار با مجموعه فرهنگی ورزشی شهید شیرودی (خیابان ورکش و خیابان ورزنده) با محوریت و همکاری این مجموعه ورزشی اجرا شود.

گفتنی است در طرح گذر ورزش و نام آوران اقداماتی نظیر جداره سازی، کف سازی، نورپردازی، نصب تندیس‌های مرتبط، ساماندهی تردد خودروها و پیاده‌روها، نماسازی مجموعه ورزشی شیرودی، ساماندهی تابلو ها و نیز ایجاد موزه نام آوران ورزشی و مواردی دیگر در دستور کار شهرداری منطقه ۷ تهران و مجموعه فرهنگی ورزشی شهید شیرودی قرار دارد.

در این بازدید ایرج مرشدلو شهردار ناحیه ۳ و محسن راجی معاون فرهنگی و امور اجتماعی شهرداری منطقه ۷ نیز آبادیان و همتی را همراهی کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

پربازدیترین ها

آخرین اخبار