تماس با ما درباره ما

آماده‌باش 500 نیروی خدمات شهری و فضای سبز در نقاط برف‌گیر/ توزیع 1500 تن شن و نمک در نقاط حساس

شهردار منطقه یک از آماده باش 500 نفر از نیروهای خدمات شهری و فضای سبز در نقاط برف‌گیر منطقه خبر داد و گفت: 150 دستگاه ماشین آلات تخصصی برف‌روبی و خودروهای سنگین سازمان پسماند برای انجام عملیات برف‌روبی در محل‌های تعیین شده مستقر شده‌اند.
آماده‌باش 500 نیروی خدمات شهری و فضای سبز در نقاط برف‌گیر  توزیع 1500 تن شن و نمک در نقاط حساس

به گزارش تهران بهشت به نقل از برنا، مهدی صباغ شهردار منطقه یک شهرداری تهران درباره وضعیت این منطقه بابت پیش‌بینی بارش برف چهارشنبه گفت: 500 نفر از نیروهای خدمات شهری تحت عنوان عوامل برف روبی منطقه در آماده باش کامل هستند.

وی افزود: یکی از کارهای ویژه‌ که با دستور شهردار تهران در منطقه یک انجام شد، افزایش محل‌های دپو کیسه‌های شن و نمک بود که بر همین اساس 700 نقطه جدید برای انجام این کار شناسایی شد.

شهردار منطقه یک ادامه داد: همچنین 150 دستگاه ماشین آلات تخصصی برف‌روبی و خودروهای سنگین سازمان پسماند برای انجام عملیات برف‌روبی اورهال و در محل‌های تعیین شده مستقر شده‌اند. 

وی با اشاره به اینکه با شروع بارش برف با تمام توان اقدام به برف روبی معابر اصلی، بزرگراه‌ها، رمپ و لوپ‌ها، پل‌های سواره رو و پل‌های عابر پیاده خواهیم کرد، بیان کرد: در حال حاضر 300 مخزن زرد رنگ دپو شن و نمک در منطقه وجود دارد که 700 نقطه جدید نیز شناسایی شده و در مجموع در 1000 نقطه حادثه خیز و برف‌گیر اقدام به شارژ و دپوی کیسه‌های شن و نمک کرده‌ایم.

صباغ در پایان یادآور شد: در مجموع 1500 تن شن و نمک در سطح منطقه توزیع شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر