تماس با ما درباره ما

مدل سازی مشارکتی به منظور توسعه زیرساخت‌های شهری منطقه 6

شهردار منطقه 6 گفت: ارتقاء تعاملات با سرمایه گذارها در قالب قراردادهای مشارکتی و بهره مندی از این ظرفیت برای حل و فصل مشکلات زیرساختی شهری در منطقه شش ضروری است.
مدل سازی مشارکتی به منظور توسعه زیرساخت‌های شهری منطقه 6

به گزارش تهران بهشت، رضا محمدی شهردار منطقه 6 در جلسه بررسی پروژه های مشارکتی که با مدیر عامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری تهران و معاونین آن سازمان به میزبانی منطقه برگزار شد خاطر نشان کرد: اجرایی شدن مشارکت مردم و بخش خصوصی در توسعه زیرساخت شهری منطقه شش می تواند فرایند خدمت رسانی به مردم را سرعت بخشد.

شهردار منطقه با اشاره به برخی از پروژه های شهری جاری منطقه که نیاز به جلب مشارکت در منطقه دارد افزود: برای احداث جایگاه های سوخت کوچک مقیاس و پارکینگ های طبقاتی در مراکز درمانی و دانشگاهی مهم سطح منطقه و ... نیاز است مدل سازی های مشارکتی جهت شروع پروژه ها به منظور ارتقاء در خدمت رسانی به شهروندان سطح منطقه در دستور کار اداره سرمایه گذاری و مشارکتهای مردمی منطقه  قرار بگیرد.  

محمدی ادامه داد: تسریع در روند تکمیل پروژه های سنواتی و تعیین تکلیف آنها، رفع مشکلات و گره گشایی از فرآیندهای پیشرفت این پروژها به فوریت در دستور کار قرار بگیرد تا بتوانیم از پتانسیل سرمایه گذاران در راستای ارتقاء سطح کیفی زندگی شهروندی در سطح منطقه به درستی بهره بگیریم. 

وی در پایان با تاکید مجدد بر اهمیت سرمایه‌گذاری با مشارکت بخش خصوصی در ارتقاء زیرساخت های شهری افزود: باید تلاش کنیم ظرفیت‌های و طرح های شهری دارای قابلیت سرمایه‌گذاری در سطح منطقه را به منظور اخذ مشارکت  به درستی به  سرمایه‌گذاران معرفی کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر