تماس با ما درباره ما

شربیانی: باید شهر با درآمدهای پایدار اداره شود

عضو شورای اسلامی شهر تهران، با تاکید بر اداره شهر از محل درآمدهای پایدار گفت: همواره در دوره های مختلف مدیریت شهری، طیف های مختلفی را داشتیم و همگان بر این نکته اذعان داشتند که بایستی شهر را به سمتی پیش ببریم که بتوانیم آن را از محل درآمد های پایدار اداره کنیم.
شربیانی: باید شهر با درآمدهای پایدار اداره شود
به گزارش تهران بهشت، جعفر شربیانی ضمن تبریک حلول ماه شعبان و اعیاد شعبانیه در آیین رونمایی و تحویل قبوض عوارض نوسازی به مناطق و نواحی شهرداری افزود: تلاش داریم وابستگی به تراکم فروشی و حوزه شهرسازی را کاهش داده و اداره شهر را به سمت درآمد های پایدار پیش ببریم و حاصل این امر افزایش کیفیت زندگی و خدمات در شهر تهران است.
 
این عضو شورای شهر تهران ادامه داد: با تدبیر معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران، مدیر کل تشخیص و وصول درآمد و همکاران این اداره کل، یک گام جدی و اساسی با تکیه بر داشته ها و منابع شهرداری تهران در این زمینه برداشته شده است.
 
شربیانی گفت: با این اقدام اعتماد درون شهرداری را به شهروندان می دهیم که ما نمی خواهیم شهر را گران اداره کنیم، همچنین با استفاده از تمامی ظرفیت ها، درجه اطمینان مردم به مدیریت شهری را بیش از پیش ارتقاء می دهیم.
 
وی در ادامه سخنان با تاکید بر این نکته که اعتماد مردم مهم ترین پشتوانه مدیریت شهری است، افزود: مدیریت شهری پس از سال ها با ایجاد تغییرات اساسی توانست با اطمینان و اعتماد به نیروی انسانی خود، قبوض عوارض را با استفاده از این ظرفیت،توسط همکاران به درب منازل شهروندان برساند.
 
این عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به فرآیند فرهنگی و تبلیغاتی توزیع قبوض عوارض شهرداری تهران گفت: عوارض نوسازی ازجمله درآمدهایی است که دریافت آن موجب افزایش منابع درآمدی و خدمات‌رسانی هرچه بیشتر به شهر و شهروندان می‌شود، امید است با انجام اقدامات و برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده با جلب اعتماد شهروندان شاهد مشارکت هر چه بیشتر آنان در یاری‌رساندن به شهرداری باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

پربازدیترین ها

آخرین اخبار