تماس با ما درباره ما

روان‌سازی ترافیک در بزرگراه شهید باقری

️با احداث دوربرگردان غیرهمسطح در بزرگراه باقری، ترافیک در سطح محدوده منطقه۸ روان می‌شود.
روان‌سازی ترافیک در بزرگراه شهید باقری

️به گزارش تهران بهشت، فاطمه تنهایی شهردار منطقه۸ با اعلام خبر احداث پروژه دوربرگردان غیر همسطح بزرگراه شهید باقری-جانبازان گفت: با توجه به لزوم ساماندهی و رفع بار ترافیکی در این بزرگراه، طرح احداث دوربرگردان غیرهمسطح بزرگراه شهید باقری در محدوده درگیر منطقه۸ اجرا می‌شود.

️شهردار منطقه۸ ایجاد این تقاطع غیر همسطح را در کاهش ترافیک این قسمت از محدوده مهم دانست و افزود: با اتمام این پروژه و بهره برداری پس زدگی در بزرگراه شهید باقری به حداقل می‌رسد. 

️تنهایی از افزایش ایمنی تردد رانندگان در این پروژه خبر داد و گفت: در این اقدام عمرانی ضمن کاهش تصادفات و روانسازی ترافیک، شاخص‌های ایمنی در بزرگراه شهید باقری افزایش می‌یابد.

️شهردار منطقه۸ در این بازدید میدانی که با حضور مسعود حق لطفی مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران و سید محمد فیاض مدیرکل اداره هماهنگی فنی و عمرانی سازمان ها و مناطق شهرداری تهران و معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه۸ انجام گرفت، شروع این عملیات را ۱۴۰۲ اعلام کرد و تصریح کرد: برخی از دوربرگردان ها به شدت ایمنی بزرگراه ها را کاهش داده و علاوه بر ترافیک، عامل تصادفات است که امیدواریم با این اقدام و روان سازی ترافیک، رضایت شهروندان حاصل شود.

️گفتنی است فاطمه تنهایی شهردار منطقه۸ در آخرین دیدار مردمی با شهروندان مسجد قاِئم (عج) که با حضور حجت الاسلام و المسلمین سید محمد آقامیری عضو و رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران در روز ۱۵ اسفند ماه ۱۴۰۱ برگزار شده بود، در راستای کاهش بار ترافیکی بزرگراه شهید باقری در سطح محدوده منطقه۸ این خبر را اعلام کرد و این وعده در کمتر از یک هفته محقق شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر