تماس با ما درباره ما

بهره مندی ازنیروی انسانی شهرداری در آتش نشانی

بهره مندی ازنیروی انسانی شهرداری در آتش نشانی

تهران بهشت؛عضو شورای شهر تهران با اشاره به کمبود نیرو در آتش نشانی گفت: با معاونین مربوطه مکاتبه خواهم کرد تا در صورت امکان با توجه به حجم بالای نیروی انسانی در شهرداری تهران، از این افراد در آتش نشانی بهره مند شویم.

به گزارش ش تهران بهشت ، سوده نجفی عضو شورای شهر تهران و عضو کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران درباره جذب نیرو در آتش‌نشانی تهران اظهار داشت: مدتی پیش در بازدید میدانی از ایستگاه شماره ۷۱ آتش نشانی واقع در منطقه ۸ یکی از مواردی که کارکنان ایستگاه مذکور عنوان کردند، کمبود نیروی انسانی متخصص در سازمان آتش نشانی بود.

وی با اشاره به اینکه کمبود نیروی آتش نشانی به اعضای شورای شهر از جمله به بنده از بخش های مختلف اعلام شده است، افزود: در این خصوص حتما با معاونین مربوطه مکاتبه خواهم کرد.

این عضو شورای شهر تهران گفت: در صورت امکان با توجه به حجم بالای نیروی انسانی در شهرداری تهران، پیرامون این مساله تصمیمات مقتضی گرفته می شود.

نجفی بیان داشت: سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی با بهره‌مندی از نیروهای با تجربه و حضور به‌موقع در صحنه حوادث به نجات جان شهروندان در شرایط سخت می‌پردازند و توجه به رفع مشکلات آنها بسیار حائز اهمیت است.

وی خاطرنشان کرد: شرایط سخت کاری آتش نشانان سبب فرسودگی شغلی این افراد می‌شود و رسیدگی به وضعیت رفاهی، معیشتی این افراد باید در اولویت مدیریت شهری قرار بگیرد و ما هم به این موضوع توجه داریم.

ارسال نظر

پربازدیترین ها

آخرین اخبار