تماس با ما درباره ما

ازدواج سحر قریشی و امیر تتلو جدی شد/ تتلو با سحر قریشی به ایران می‌آید؟

سفر سحر قریشی به ترکیه و ماجرای ازدواج او با امیر تتلو این روزها حاشیه‌های زیادی به همراه داشته است.
ازدواج سحر قریشی و امیر تتلو جدی شد  تتلو با سحر قریشی به ایران می‌آید؟

به گزارش تهران بهشت، شایعه ازدواج سحر قریشی و امیر تتلو در ترکیه جزو معماهای این روزها شده است و همه منتظر یک واکنش رسمی به این موضوع هستند.

امیر تتلو طی روزهای اخیر با انتشار آهنگ و نوشته‌هایی از برقراری رابطه عاشقانه با خانم بازیگر داد اما تصویر و اسمی اعلام نکرد.

تتلو آهنگ "انتظار" را خواند و منتشر کرد و در آن از "سحر" نام برد اما کسی فکر نمی‌کرد او برای سحر قریشی آهنگ عاشقانه خوانده است.

برخی می‌گویند سحر قریشی که با عوامل سریال نیسان آبی به ترکیه رفته بود در شب یلدا با امیر تتلو آشنا و این رابطه عاشقانه شکل گرفته است.

ازدواج سحر قریشی و امیر تتلو جدی شد

ماجرای ازدواج سحر قریشی و امیر تتلو با درخواست این خواننده از طرفدارانش برای دنبال کردن صفحه بازیگر زن سینما در یوتیوب رنگ و بوی جدی تری به خود گرفت. تتلو نوشت" یوتیوب حاج خانم دنبال شود".

سحر قریشی در ویلای امیر تتلو

سحر قریشی در ویلای تتلو

بعد از این ماجرا فیلمی از سحر قریشی در یک ویلا که گفته می‌شود متعلق به تتلو در ترکیه است منتشر شد.

سفر سحر قریشی به ترکیه برای ازدواج

همه این اتفاقات باعث شد محمدحسین فرح‌بخش کارگردان سینما هم در یک گفت‌وگو از ماجرای سفر سحر قریشی به ترکیه بگوید. فرح بخش  گفت: سحر قریشی چند ماه قبل به من گفت می خواهد ازدواج کند و من گفتم این کار را انجام ندهد اما این اعتقاد و سلیقه شخصی ست و به خودش مربوط است. تا جایی که می دانم الان فقط برای ازدواج از ایران رفته و مهاجرتی در کار نیست. او کشورش را دوست دارد و به ایران بر خواهد گشت اما اینکه آنجا چه اتفاقی خواهد افتاد الله اعلم! به او پیغام دادم کشور ، نظام و اعتقاداتش را فراموش نکند."

بازگشت سحر قریشی با امیر تتلو به ایران!

سحر قریشی و امیر تتلو

حال همه منتظرند ببینند که سحر قریشی با امیر تتلو ازدواج می‌کند یا نه و اگر ازدواج کرد آیا با تتلو به ایران می‌آید یا ترکیه می‌ماند.

رابطه سحر قریشی با مهدی طارمی

شاید هم مانند موضوع ازدواج با مهدی طارمی شود. در سال ۹۶ خبر ازدواج مهدی طارمی و سحر قریشی منتشر شد اما برادر قریشی آن را تکذیب کرد تا اینکه عکس‌های سحر قریشی و مهدی طارمی پخش شد اما در نهایت این رابطه به ازدواج منجر نشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

پربازدیترین ها

آخرین اخبار