تماس با ما درباره ما

این سلبریتی های معروف حتی دوره دبیرستان خود را هم تمام نکرده اند!

جالب است بدانید که افراد دیگری که نامشان در این لیست قرار دارد بسیار مشهور و شناخته شده هستند. سلبریتی‌هایی مثل تام کروز، کمرون دیاز، کیتی پری، دانیل ردکلیف، آل پاچینو و پریس هیلتون نتوانستند دوره دبیرستان را تمام کنند.
این سلبریتی های معروف حتی دوره دبیرستان خود را هم تمام نکرده اند!

به گزارش تهران بهشت؛ آموزش یکی از مهم‌ترین و ارزشمندترین پیش‌نیازها برای تحقق بخشیدن به رویاهاست، اما کسانی هستند که بدون تمام کردن دوره‌های تحصیلی‌ به ثروت و شهرت رسیده‌اند. در این مطلب چند نفر از افراد مشهوری را که بدون داشتن دیپلم به جایی رسیده‌اند معرفی می‌کنیم. 

1-جانی دپ

جانی دپ با وجود اینکه نقش‌های بسیار جالبی را بازی کرده اما هدفش از ابتدا بازیگری نبوده. او در 15 سالگی مدرسه را رها کرد و به دنبال موسیقی رفت. این بازیگر گیتار می‌نوازد و با گروه‌های راک نیز همکاری کرده است.

2- رابرت دنیروrobert-deniro-photo-1

رابرت دنیرو در مدرسه نقش شیر بزدل داستان جادوگر شهر اُز را بازی کرد و همان جا به بازیگری علاقه‌مند شد. او شش سال پس از این نمایش تصمیم گرفت دبیرستان را رها کند و در مدرسه بازیگری لی استراسبرگ به آموختن رشته بازیگری بپردازد.

3- آوریل لوین ​robert-deniro-photo-1​​

آوریل لوین یکی از خواننده‌های مشهور پاپ پس از قرارداد 1.25 میلیون دلاری‌اش برای ساخت دو آلبوم تصمیم گرفت مدرسه را رها کند و به دنبال رویای همیشگی خود یعنی خوانندگی برود. 

4- نیکلاس کیج نیکلاس کیچ

نیکلاس کیج یکی از بهترین بازیگران هالیوود است. او موفقیت‌های زیادی به دست آورده و در فیلم‌های معروف بازی کرده اما در سن 16 سالگی مدرسه را رها کرد. 

 

5- کریستوفر نولان کریستوفر نولان

نولان یکی از کارگردان‌های هالیوود است که برای سکانس‌های اکشن بسیار معروف است. جالب است که این کارگردان هیچ‌وقت آموزش کارگردانی ندیده ولی در مدت کم توانسته به موفقیت برسد. او هیچ‌وقت پایش را به دبیرستان نگذاشته است. 

6- جیم کری جیم کری

کودکی جیم کری بسیار سخت گذشت. او مجبور شد پس از اینکه پدرش کارش را از دست داد در سن 15 سالگی دبیرستان را رها کند و به خرجی خانه کمک کند. 

7- کوئنتین تارانتینو Quentin_Tarantino_by_Gage_Skidmore

تارانتینو کارگردان مشهور هالیوود نه تنها به دبیرستان نرفته، هیچ‌گاه آموزش کارگردانی هم ندیده است. او برای کارگردانی فیلم‌هایش جوایز متعددی برنده شده است. 

 

 

ارسال نظر