تماس با ما درباره ما

این بازیگر هم تغییر جنسیت داده است!+عکس

پس از تطبیق جنسیت شهره لرستانی یا بهتر است بگوییم مازیار لرستانی، نام یکی دیگر از بازیگران و کارگردانان در همین رابطه این روزها بیشتر به چشم می خورد.
این بازیگر هم تغییر جنسیت داده است!+عکس

به گزارش تهران بهشت؛ شهره لرستانی بازیگر پیشکسوت که مدتهاست تصاویری از خود با پوشش مردانه و کلاه در صفحه شخصی اش منتشر می کرد، بالاخره بعد از مدت ها خبر تطبیق جنسیت خود را تایید کرد و در روز چهارشنبه 22 تیر ماه 1401 در تازه ترین پست اینستاگرامی خود از تولد دوباره و تغییر نامش خبر داد.

برخلاف تصور بسیاری از افراد او تنها بازیگری نبوده که تطبیق جنسیت داده است و سالها قبل از تغییر جنسیت شهره لرستانی (مازیار) یکی دیگر از بازیگرانی که در این بخش معرفی می کنیم جسارت انجام این کار را داشته و تغییر اسم و جنسیت خود را اعلام کرده است.

تطبیق جنسیت سامان ارسطو (فرزانه ارسطو)

فرزانه ارسطو یکی دیگر از بازیگرانی بود که در سال 1387، در 41 سالگی، تغییر جنسیت داد و نام سامان را برای خود انتخاب کرد. او در یکی از مصاحبه هایش گفته است که از همان شش یا هفت سالگی متوجه تفاوتم با دختر بچه های دیگر شدم و هیچ وقت مانند آنها کفش پاشنه بلند و پیراهن نپوشیدم .

اما ترس از تنها شدن باعث شد که به تغییر جنسیت فکر نکنم تا اینکه در سال 1387، در 41 سالگی بالاخره تصمیمم را گرفتم و با کمک دوستانم در داخل ایران عمل های تطبیق جنسیت را انجام دادم.

سامان ارسطو

سامان ارسطو

سامان ارسطو متولد 15 خرداد 1346 در شاهرود، بازیگر و کارگردان است، او فعالیت هنری خود را از تئاتر در سال 1364 آغاز کرد. یازده سال بعد از شروع به کار در زمینهٔ بازیگری حرفه‌ای در تئاتر، ارسطو با بازی در سریال «سفرهٔ عقد» پا به عرصهٔ بازیگری در سینما و تلویزیون گذاشت و در سال 1385 فیلم کوتاه «یک روز بالاخره ما رو از کافه می‌ندازن بیرون» را ساخت.

او در آثاری چون سربازهای جمعه، استشهادی برای خدا، تیغ زن و... ایفای نقش نموده و تا کنون برنده و کاندید جوایز متعددی، در زمینهٔ بازیگری و کارگردانی، از سوی جشنواره‌های بین‌المللی، ملی، استانی و منطقه‌ای بوده‌است.

ارسال نظر