تماس با ما درباره ما

بازارهای جدید میوه و تره بار تا برای معلولان مناسب‌سازی نشوند، افتتاح نمی‌شوند

بازارهای جدید میوه و تره بار تا برای معلولان مناسب‌سازی نشوند، افتتاح نمی‌شوند

تهران بهشت؛مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران در آستانه «روز جهانی معلولان» از مناسب‌سازی ۳۰ بازار میوه و تره بار تهران برای افراد دارای معلولیت تا پایان سال جاری خبر داد و گفت: بازارهای میوه و تره بار همانقدر که برای شهروندان سالم قابل استفاده است، برای شهروندان دارای معلولیت نیز باید قابل استفاده باشد.

به گزارش تهران بهشت وبه نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران؛ سید سعید راد با اعلام اینکه احداث ۲۶ بازار جدید میوه و تره بار در دستور کار این سازمان قرار دارد، افزود: بازارهای جدید میوه و تره بار تا برای معلولان مناسب‌سازی نشوند، افتتاح و بهره‌برداری نمی‌شوند.
وی با اشاره به اینکه میادین میوه و تره بار از مصادیق تحقق عملی تبدیل تهران به شهری برای همه شهروندان هستند، اظهار کرد: در این راستا، تلاش می‌کنیم تا بازارهای موجود را به منظور حضور آسان و ایمن همه شهروندان از جمله شهروندان دارای معلولیت مناسب‌سازی کنیم.
راد با بیان اینکه بازارهای جدید را مطابق استانداردهای روز و با رعایت ملاحظات مربوط به امکان استفاده ایمن و آسان
توان‌خواهان می‌سازیم، تصریح کرد: در مناسب‌سازی بازارهای موجود نیز تمام مؤلفه‌های مورد نظر را برای اینکه استفاده از این مراکز خدماتی برای توان‌یابان نیز امکان‌پذیر باشد، مورد توجه قرار داده‌ایم.
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با تأکید بر اینکه با اتمام عملیات مناسب‌سازی بازارهای موجود و افتتاح بازارهای جدید مناسب‌سازی شده، عملاً نزدیک به نیمی از میادین و بازارهای میوه و تره بار تهران برای افراد دارای معلولیت بهسازی شده‌اند، خاطرنشان کرد: البته زمانی به نقطه مطلوب می‌رسیم که صد در صد میادین و بازارها برای استفاده این عزیزان مناسب‌سازی شده باشند که برای رسیدن به این هدف برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام داده‌ایم.

ارسال نظر