تماس با ما درباره ما

اینستاگرام‌ پسندترین شهرهای جهان را ببینید

استانبول ترکیه و دوبی در امارات متحده عربی به عنوان اینستاگرامی‌ترین شهرهای جهان، هشتگ‌هایی چند ده میلیونی را به خود اختصاص داده‌اند. در جدیدترین فهرست منتشر شده، نام شهرهای دیگری نیز به چشم می‌خورد.
اینستاگرام‌ پسندترین شهرهای جهان را ببینید

به گزارش تهران بهشت؛ برخی شهرها خوش عکسند و مناظر منحصر به فرد و زیبای این شهرها، آنها را به گزینه‌هایی جذاب برای پست‌های اینستاگرام تبدیل کرده است.

با نگاهی به این پلتفرم غول پیکر، می‌توان اینستاگرامی‌ترین شهرهای جهان را پیدا کرد؛ کاری که یک شرکت تحقیقاتی چندسالی است انجام می دهد.

اکنون که با فرو نشستن امواج خطرناک کرونا بساط گردش و سفر مجددا محیا شده، داده‌های جدید جمع‌آوری‌شده فهرست قابل‌توجه‌ترین مکان‌های مسافرتی اینستاگرامی جهان را مشخص کرد: لندن، پاریس، استانبول، دوبی و لس آنجلس.

تصاویر | جذاب‌ترین شهرهای خاورمیانه‌ برای پست‌های اینستاگرام | اینستاگرام‌ پسندترین شهرهای جهان را ببینید نمایی از چشم لندن بر رودخانه تیمز

این مطالعه حجم هشتگ‌های مربوط به یک شهر خاص را ثبت کرد و با رتبه‌بندی شهرها مشخص شد که ۱۵۷,۱۰۷,۹۱۶ هشتگ وجود دارد که پایتخت بریتانیا را در اینستاگرام برچسب‌گذاری می‌کند. لندن در واقع یک پارک بزرگ است و سالانه حدود ۳۰ میلیون بازدید کننده از سراسر جهان را به خود جذب می‌کند.

تصاویر | جذاب‌ترین شهرهای خاورمیانه‌ برای پست‌های اینستاگرام | اینستاگرام‌ پسندترین شهرهای جهان را ببینید معماری جذاب پاریس

پاریس، پایتخت فرانسه، که به شهر عشاق معروف است با هشتگ ۱۳۶۵۳۷۲۰۱ رتبه دوم را به خود اختصاص داد. این شهر رمانتیک به دلیل معماری خیره کننده و قبرستان دیدنی‌ای که دارد محل خوبی برای عکاسی است.

تصاویر | جذاب‌ترین شهرهای خاورمیانه‌ برای پست‌های اینستاگرام | اینستاگرام‌ پسندترین شهرهای جهان را ببینید استانبول در تقاطع قاره‌ها

استانبول در تقاطع قاره‌ها با ۱۲۵,۲۷۶,۹۱۹ هشتگ توانست جایگاه سوم را به دست آورد؛ استانبول بزرگ‌ترین شهر ترکیه است، شهری که فرهنگ، تاریخ، طبیعت و غذا، در واقع اکثر جاذبه‌های توریستی جهان را در خود دارد.

تصاویر | جذاب‌ترین شهرهای خاورمیانه‌ برای پست‌های اینستاگرام | اینستاگرام‌ پسندترین شهرهای جهان را ببینید دوبی شهری مدرن

دوبی هم که سرمایه‌گذاری عظیمی در بخش توریسم داشته، با حجم هشتگ ۱۲۰,۲۳۰,۸۷۷ در رتبه چهارم قرار گرفت. این شهر میزبان برخی از "ترین های جهان" و اکثر نمایشگاه های بین المللی است. لس آنجلس، بزرگترین شهر در کالیفرنیا آمریکا هم رتبه پنجم را به دست آورد.

از مناظر ساحلی گرفته تا هنرهای خیابانی، اتمسفر پر جنب و جوش شهری تا موزه‌ها و گالری‌های پر زرق و برق، از رستوران‌ها و کافه‌ها گرفته تا سایت‌های طبیعی، هر گوشه‌ای از این شهرهای شلوغ، فرصتی برای ثبت یک تصویر اینستاگرام پسند دارند و همه این مزایا در واقع توسط توریست‌ها به شهر باز می‌گردد و رونق بیشتری را برای ساکنان آن به همراه می‌آورد.

ارسال نظر

پربازدیترین ها

آخرین اخبار