تماس با ما درباره ما

پرسپولیس جواب مدیرعامل سابق استقلال را داد

باشگاه پرسپولیس بیانیه‌ای را در واکنش به صحبت‌های کاظم اولیایی منتشر کرد.
پرسپولیس جواب مدیرعامل سابق استقلال را داد

به گزارش تهران بهشت؛ رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس اطلاعیه‌ای به شرح زیر صادر کرد:

آقای کاظم اولیایی به جای این که این روزها با توجه به شرایط پیش آمده و مسئولیتی که دارند به دنبال کمک به حل مشکل باشند، بی امان در صداوسیما و شبکه‌های اجتماعی چون فاتحان، مشغول مصاحبه و اتهام زنی به دیگران از جمله به مجموعه پرسپولیس و مدیران آن هستند! جدا از این که ایشان در زمان مقتضی باید در مراجع ذیصلاح پاسخ‌گوی نوع رفتار خود در موضوع پیش آمده و همچنین ادعاهای طرح شده باشند برای ما سوالاتی پیش آمده است. در حالی که تمام ورزش و فوتبال و میلیون‌ها تن از هواداران در التهاب به سر می‌برند، چگونه است که از این همه مصاحبه و حضور بی‌وقفه ایشان در رسانه‌ها این مساله احساس می‌شود که فاز فاتحان را گرفته‌اند؟

آقای کاظم اولیایی، ادعا کرده‌اند اظهارات آقای صدری، باعث حساسیت کنفدراسیون فوتبال آسیا نسبت به موضوع شده است! سوال این است که اظهارات رئیس هیات مدیره باشگاه در دفاع از حقوق باشگاه و تنویر افکار عمومی پس از چه فرایندی و در پی اظهارات کدام مقام بود؟

آیا ابتدا به ساکن ایشان نبودند که با مصاحبه‌های گوناگون به حساسیت‌ها دامن زدند؟ مقامات کنفدراسیون پیرو اظهارات مدیران باشگاه‌ها هستند یا اعضای رسمی کمیته‌های صدور مجوز حرفه‌ای؟ آیا ابتدا ایشان نبودند مسائل و مشکلات موجود را که شاید می‌شد در فضای آرام‌تر حل و فصل کرد، جار زدند تا همه کشورهای منطقه و رقیب متوجه موضوع شوند؟ آیا در بدو امر اظهارات ایشان نبود که احیانا افرادی را در خارج از مرزها و شاید در داخل که با این سرزمین و مردم مشکل و بعضا دشمنی دارند، هوشیار کرد؟

آقای اولیایی، آیا اظهارات مقام‌های باشگاه بعد از همه این‌ها و در واکنش اجتناب‌ناپذیر  به کنش‌ و تحرکات شما نبود؟ فقط یک جمله حساسیت‌برانگیز بیاورید که مسئولان باشگاه پرسپولیس گفته باشند و قبل از آن صحبتهای شما مطرح نشده باشد.

یک سوال کلیدی‌تر را مطرح می‌کنیم. چه فرد یا افرادی دسترسی به کنفدراسیون در حوزه مربوطه را دارند تا خلاف آن‌چه در کشور برای حل مشکل تلاش می‌شد را به اطلاع مقام‌های کنفدراسیون برسانند و جریان فکری و نظری ایشان به استناد مصاحبه‌هایی که انجام شد برخلاف جریان جلسه هم‌اندیشی هفته گذشته بود؟ جلسه‌ای که امیدواری زیادی ایجاد کرد و در جریان آن آقای داریوش مصطفوی و دیگر مسئولان امر چون آقای عزیزی خادم تمام داشته‌های خود را برای حل مشکل به کار گرفتند، برخلاف رویه چه کسانی در آن روزها بود؟

از سوی دیگر چگونه است باشگاه‌های دیگر از جمله مدیرعامل و معاون باشگاه استقلال هم در همان مقاطع خبر از صدور مجوز دادند ولی فقط اظهارات مقام‌های پرسپولیس حساسیت برانگیز بود؟ این‌ در حالی است که شما بارها آقای آجورلو را فردی آگاه و مدیر نامیدید! و علیه آقای صدری موضع تند و تهاجمی گرفتید.

چرا؟ چون پاسخ شما را دادند؟ فکر می‌کنید اهالی فوتبال، به ویژه هواداران پرسپولیس متوجه این موارد و دیگر جوانب امر نیستند؟ فکر می‌کنید این ها فراموش می‌شود؟

حالا که کار به این نقطه رسید و چنین می‌گویید؛ فارغ از اتفاقی که در نهایت روی بدهد، باید یکسری ابهامات در روزهای آینده روشن شود، چون به نظر تنها با یک مساله فوتبالی رو‌به رو نیستیم و پرسپولیس و شاید دیگر باشگاه‌ها قربانی مسائل دیگری باشند.

اگر مدعی هستید اظهارنظرها واقعا تاثیر گذار بود، باید مشخص شود با توجه به اشرافی که داشتید، چرا در بدو امر شخص شما یکسری مسائل را مطرح کردید؟ این را به استناد ادعای شخص شما مطرح می‌کنیم.

همچنین می‌خواهیم بدانیم حال که شرایط به این نقطه رسیده است چرا اصرار دارید با بعضی ادعاها برای پرسپولیس مشکلات و حواشی جدید و بیشتری ایجاد شود؟ مشکل شما با پرسپولیس چیست؟

آقای کاظم اولیایی اگر شما واقعا به حال فوتبال ایران بیمناک بودید چرا خیلی قبل تر از این‌ها نخواستید حساسیت‌ها را به اطلاع باشگاه‌ها و دیگر مقامات برسانید و این‌قدر دیرهنگام علاقمند به مصاحبه‌های خودنماگونه در رسانه‌ها شدید؟

در این مدت، بارها مورد تاکید مقامات فدراسیون، کمیته صدور مجوز حرفه‌ای و کمیته استیناف صدور مجوز بوده است؛ آن چه اکنون با آن روبه رو هستیم و باعث بروز مشکل شد، در بخش باشگاهی حاصل عملکرد مدیران گذشته بوده‌است. یکی از این مدیران گذشته شخص شما هستید که باید پاسخ‌گوی نتیجه عملکرد مدیریتی در زمان خود باشید. به افکار عمومی توضیح دهید چرا مشکل بدهی‌های ۳۰۰ میلیاردی مالیات که خود شما از مسببان آن هستید و یکی از موارد مورد اشکال صدور مجوز حرفه‌ای بوده، در‌ دوران مدیریت شما برطرف نشد؟! الان که سینه سپر می‌کنید و از مشکل مالکیت دو‌ باشگاه صحبت می‌کنید چرا در آن زمان که مسوولیت‌ داشتید قدمی برنداشتید؟

معضل امروز باشگاه‌ها حاصل عملکرد مدیران سابق است و حالا که این‌قدر علاقمند به دیده شدن در رسانه ها هستید در این باره هم توضیحات شما را می‌شنویم.

از سوی دیگر ادعای شما در حالی مطرح می‌شود که باشگاه پرسپولیس و مقام‌های آن در این مدت درباره این موضوع هیچ گونه اظهار نظر و اطلاع رسانی بدون هماهنگی نداشته‌اند.

ارسال نظر