تماس با ما درباره ما

این فوتبالیست‌ها گاز می‌گیرند!+ تصاویر

فوتبالیست ها گاهی برای ابراز خشم خود تصمیم می گیرند از دندان هایشان استفاده کنند و بازیکن حریف را گاز می گیرند.
این فوتبالیست‌ها گاز می‌گیرند!+ تصاویر

به گزارش تهران بهشت؛ در یک بازی فوتبال بازیکنان ممکن است بارها روی هم خطا کنند و گاهی به جز تکل از دست های خود برای توقف حریف استفاده کنند که اتفاقی عادی است. با این حال بعضی از فوتبالیست ها از دندان های خود برای نشان دادن خشم خود یا آسیب رساندن به بازیکن دیگر بهره می برند و باعث می شوند صحنه های باورنکردنی در فوتبال رقم بخورد.

لوییس سوارس

هر زمان که صحبت از گاز گرفتن در رقابت های ورزشی می شود نخستین تصویری که به ذهن فوتبالدوستان می آید سوارس است. مهاجم اروگوئه ای بیستم نوامبر ۲۰۱۰ برای نخستین بار چنین حرکت غیر ورزشی را انجام داد. او در آن زمان پیراهن آژاکس را بر تن می کرد که گردن باکال، بازیکن آیندهوون را گاز گرفت. مهاجم اروگوئه ای با پیراهن لیورپول هم این کار را تکرار کرد و دست برانیسلاو ایوانوویچ را گاز گرفت. او به خاطر این حرکت غیر ورزشی ۱۰ جلسه محروم شد.

سوارس در جام جهانی ۲۰۱۴ دوباره این حرکت غیرورزشی را انجام داد و کتف جورجو کیه‌لینی، مدافع ایتالیایی را گاز گرفت. او نه تنها اخراج شد بلکه چهار ماه از حضور در میادین هم محروم شد. این جریمه موجب شد شروع فوتبالش در لالیگا با پیراهن بارسلونا به تاخیر بیفتد.

فوتبالیست‌هایی که گاز می‌گیرند!+عکس

اولیور کان

گاز گرفتن فوتبالیست هااسطوره فوتبال بایرن مونیخ و تیم ملی آلمان شخصیت خاصی داشت و اگر کسی او را عصبانی می کرد به شیوه خودش آن بازیکن را تنبیه می کرد. برای  کان فرقی نمی کرد بازیکن حریف باشد یا هم تیمی اش. یک بار در سال ۱۹۹۹ در دیدار برابر دورتموند تلاش کرد صورت هایکو هرلیش را گاز بگیرد.

فوتبالیست‌هایی که گاز می‌گیرند!+عکس

جرمین دفو

گاز گرفتن فوتبالیست هامهاجم انگلیسی در دیدار وستهام و تاتنهام در اکتبر ۲۰۰۶ به شدت از خاویر ماسچرانو عصبانی بود چون هافبک آرژانتینی مدام با خطا دفو را متوقف می کرد. مهاجم تاتنهام برای آخرین بار به او هشدار داد اما ماسچرانو دوباره رویش خطا کرد و دفو که خشمگین بود بازوی بازیکن وستهام را گاز گرفت. داور تنها به مهاجم انگلیسی کارت زرد نشان داد.

فوتبالیست‌هایی که گاز می‌گیرند!+عکس

وینی جونز

گاز گرفتن فوتبالیست هاهافبک انگلیسی یکی از خشن ترین بازیکنان تاریخ فوتبال است. جونز پیش از دیدار تیم ملی کشورش با ایرلند در سال ۱۹۹۵ بینی روزنامه نگار دیلی میرر را گاز گرفت. او هرگز از این رفتار خود ابراز پشیمانی نکرد چون همیشه آن را یک شوخی می دانست.

فوتبالیست‌هایی که گاز می‌گیرند!+عکس

دنیس وایز

گاز گرفتن فوتبالیست هادیگر هافبک انگلیسی که از روش گاز گرفتن برای توقف بازیکن حریف بهره برد وایز بود. بازیکن جنگنده و خشن چلسی در فینال سوپرجام، گونه ساویو (بازیکن رئال مادرید) را در یک درگیری گاز گرفت. وایز همچنین در سال ۱۹۹۹ در دیدار مقابل مایورکا دست مارسلینو را گاز گرفت.

فوتبالیست‌هایی که گاز می‌گیرند!+عکس

امرسون شیخ

مهاجم برزیلی- قطری در کوپا لیبرتادورس با پیراهن کورینتیانس دو بار دروازه بوکاجونیورز را باز کرد اما حرکت عجیبش در یادها مانده است. شیخ در جریان بازی دستان ماتیاس کاروسو را گاز گرفت.  

فوتبالیست‌هایی که گاز می‌گیرند!+عکس

نیکلاس گوئه‌وارا

گاز گرفتن فوتبالیست هابازیکن آرژانتینی در سال ۲۰۱۸ در پیروزی ۳ بر یک رامپلا جونیورز مقابل راسینگ گلزنی کرد اما در نیمه دوم به خاطر گاز گرفتن بازیکن حریف اخراج شد. گوئه‌وارا پس از درگیری لفظی با فدریکو وگا این حرکت غیر ورزشی را انجام داد.

فوتبالیست‌هایی که گاز می‌گیرند!+عکس

جاس لابادی

هافبک انگلیسی در سال ۲۰۱۵ زمانی که برای داگنهام بازی می کرد به گاز گرفتن دست رونی هنری، بازیکن استیوونج متهم شد. با اینکه لابادی اعلام کرد که این کار را انجام نداده است اما اتحادیه فوتبال انگلیس او را شش ماه از حضور در میادین محروم کرد. او پیش از آن با پیراهن تورکی، اولی بنکس، بازیکن چسترفیلد را گاز گرفته بود که ۱۰ ماه محروم شد.

فوتبالیست‌هایی که گاز می‌گیرند!+عکس

جان ماریو کومی

گاز گرفتن فوتبالیست هامهاجم اولینو (تیم سری بی) که به ومپایر سری بی هم مشهور است در سال ۲۰۱۴ در جام حذفی ایتالیا بازوی جوزپه دی لوکا، بازیکن واری را گاز گرفت. در تعجب همگان این دی لوکا بود که اخراج شد چون داور تصور می کرد او تمارض می کند. حتی جای دندان های کومی هم داور را قانع نکرد. پس از این اتفاق ورا با گل کومی ۲ بر یک شکست خورد.

فوتبالیست‌هایی که گاز می‌گیرند!+عکس

خوان آرانگو

گاز گرفتن فوتبالیست هابازیکن اهل ونزوئلا در آوریل ۲۰۱۵ حرکت مشابهی مانند سوارس انجام داد. او در دیدار سولو و مونتری در لیگ مکزیک کتف خسوس ساوالا را گاز گرفت. با این حال داور آرانگو را جریمه نکرد.

فوتبالیست‌هایی که گاز می‌گیرند!+عکس

پی‌یر وبو

گاز گرفتن فوتبالیست هاورزشگاه سانچس پیسخوان در دیدار سویا و اوساسونا در سال ۲۰۰۴ شاهد صحنه عجیبی بود. خاوی ناوارو بازیکن میزبان انگشتانش را در چشم پی‌یر وبو فرو کرد و بازیکن اوساسونا در مقابل انگشتان دست دیگر ناوارو را گاز گرفت.

فوتبالیست‌هایی که گاز می‌گیرند!+عکس

انریکه کورالس

گاز گرفتن فوتبالیست هامدافع اسپانیایی در دیدار اوساسونا و اتلتیکومادرید در لالیگا پشت یسپر گرونکیه‌یر را گاز گرفت. این اتفاق در سال ۲۰۰۵ رخ داد.

فوتبالیست‌هایی که گاز می‌گیرند!+عکس

فرناندو آموربیتا

گاز گرفتن فوتبالیست هابیست و پنجم نوامبر ۲۰۱۹ سرو پورتنیو در لیگ پاراگوئه به مصاف الیمپیا رفت. در دقیقه ۸۲ بازی نستور کاماچو به مدافع ونزوئلایی نزدیک شد. آموربیتا هم از این فرصت استفاده کرد تا سر بازیکن الیمپیا را گاز بگیرد. کاماچو خود را به زمین انداخت و داور که به صحنه نزدیک بود آن ها را اخراج کرد.

فوتبالیست‌هایی که گاز می‌گیرند!+عکس

اوسنو تیونه

گاز گرفتن فوتبالیست هادر لیگ ۲ فرانسه سوشو به مصاف والنسین رفت. این دیدار پر تنش که ۴۴ خطا داشت با نتیجه صفر بر صفر به پایان رسید. بازیکنان پس از سوت به رختکن نرفتند و با هم درگیر شدند و همدیگر را هل دادند. در این زمان بود که تیونه (بازیکن سوشو) گونه ژروم پریور، دروازه‌بان حریف را گاز گرفت.

فوتبالیست‌هایی که گاز می‌گیرند!+عکس

ادو بدیا

گاز گرفتن فوتبالیست هابازیکن اسپانیایی که در لیگ هند پا به توپ است و برای گوا بازی می کند در دیدار برابر چنیاین حرکت غیر ورزشی انجام داد. دیپاک تانگری در دقیقه ۹۶ زمانی که بازی ۲ بر ۲ بود ناگهان بر زمین و روی بدیا افتاد. بازیکن اسپانیایی هم پهلویش را گاز گرفت.

فوتبالیست‌هایی که گاز می‌گیرند!+عکس

هنری رومرو

گاز گرفتن فوتبالیست هادر سال ۲۰۱۷ السالوادور به مصاف آمریکا رفت و هنری رومرو گردن جوزی آلتیدور، مهاجم مهمان را گاز گرفت. این اتفاق در نیمه دوم پیش از ضربه کرنر رخ داد. نه داور و نه کمک داور متوجه این قضیه شدند و رومرو جریمه نشد. با این حال کونکاکاف او را شش جلسه از همراهی السالوادور محروم کرد.

فوتبالیست‌هایی که گاز می‌گیرند!+عکس

تاچی

گاز گرفتن فوتبالیست هاوینیسیوس جونیور زمانی که برای کاستیا (تیم دوم رئال مادرید) بازی می کرد با حرکت خشن تاچی، کاپیتان اتلتیکومادرید ب روبرو شد. مهاجم برزیلی که در این بازی درخشید و دو گل به ثمر رساند در حین یک توپ گیری به همراه تاچی زمین خورد و بازیکن اتلتیکو سرش را گاز گرفت. وینیسیوس سرش را گرفت و تنش ایجاد شد که در نهایت داور هر دو بازیکن را با کارت زرد جریمه کرد.

فوتبالیست‌هایی که گاز می‌گیرند!+عکس

ارسال نظر

پربازدیترین ها

آخرین اخبار