تماس با ما درباره ما

یک استقلالی دیگر در آستانه جدایی!

به نظر می‌رسد بعد از بابک مرادی، یکی دیگر از هافبک‌های استقلال هم می‌خواهد تیم فرهاد مجیدی را ترک کند.
یک استقلالی دیگر در آستانه جدایی!

به گزارش تهران بهشت؛ استقلال در پنجره نقل و انتقالاتی هنوز بازیکن جدیدی نخریده ولی عنوان شده فرهاد مجیدی قریب به ۴ بازیکن جدید برای تیمش در نیم فصل دوم می‌خواهد. البته این موضوع دیگر بر کسی پوشیده نیست که صالح حردانی، دفاع راست فولاد خوزستان، در صدر فهرست خرید استقلال قرار گرفته است.

با این حال پروسه انتقال حردانی به استقلال چندان راحت نیست. این بازیکن این روز‌ها در اردوی تیم ملی حضور دارد و ترجیح می‌دهد وارد این شایعات نشود. با این وجود عنوان شده که فرهاد مجیدی پیشنهاد داده فولاد در ازای انتقال رشید مظاهری به این تیم، صالح حردانی را به استقلال بفرستد. این موضوع البته با مخالفت رشید مظاهری روبرو شده است. ضمن اینکه جواد نکونام، سرمربی فولاد هم از این گفته که تیمش آماده رقابت‌های آسیایی می‌شود و قصد ندارد بازیکنی را به تیم دیگری دهد.

همزمان، اما خبر‌هایی به گوش می‌رسد که جواد نکونام، هافبک استقلال را زیر نظر گرفته است. او مشخصا آرش رضاوند را می‌خواهد و اعتقاد خاصی به این بازیکن دارد. به نظر می‌رسد علاقه جدید سرمربی فولاد به هافبک استقلال بتواند کلید خواسته‌های فرهاد مجیدی در مسیر انتقال صالح حردانی باشد. البته که فولاد گفته رضاوند را به صورت قطعی می‌خواهد و علاقه‌ای به در خدمت گرفتن او به صورت قرضی ندارد. اگر این پیشنهاد مورد استقبال استقلالی‌ها قرار بگیرد، آرش رضاوند بعد از بابک مرادی، دومین هافبکی است که در این زمستان از استقلال جدا می‌شود.

ارسال نظر

پربازدیترین ها

آخرین اخبار