تماس با ما درباره ما

بهترین شب زندگی ستاره استقلال مشخص شد

مهاجم استقلال گفت: برای رسیدن به پیراهن استقلال تلاش زیادی کردم.
بهترین شب زندگی ستاره استقلال مشخص شد

به گزارش تهران بهشت، آرمان رمضانی مهاجم تیم فوتبال استقلال و گلزن این تیم به شهرخودرو در گفتگو با رسانه رسمی باشگاه اظهار داشت: شب بازی با شهرخودرو از شب‌های خوب زندگی ورزشی‌ام بود و برای هواداران هم شب خوبی بود. هنگام ورود به زمین حس بسیار خوبی داشتم و از هواداران هم انرژی مثبتی گرفتم و برای گل زدن در این بازی هم انگیزه داشتم که با لطف خدا توانستم تلاش هم تیمی‌هایم را به ثمر برسانم.

مهاجم آبی پوشان افزود: اوایل که از پرسپولیس به استقلال آمدم شرایط برایم سخت بود اما مجموعه باشگاه، بازیکنان و هواداران با من رفتار خوبی داشتند تا خیلی زود بر این فضا غلبه کنم. این را نمی‌گویم که خوشایند هواداران باشد؛ واقعاً برای رسیدن به پیراهن استقلال خیلی تلاش کردم و برای حفظ این پیراهن خیلی تلاش می‌کنم. هر زمان به زمین می‌روم حتی اگر یک دقیقه باشد همه توانم را می‌گذارم و حتی اگر با گل زدن هم نتوانم کمک کنم، سعی می‌کنم با تلاش زیاد بازی کنم.

رمضانی تصریح کرد: هنوز چیزی تمام نشده و در فوتبال هیچ چیزی را نمی‌توان پیش بینی کرد. همانطور که فرهاد مجیدی گفت چهار بازی در پیش داریم که باید با همه وجود برای ۴ پیروزی در این بازی‌های باقی مانده به زمین برویم.

وی در ادامه گفت: از هواداران استقلال تشکر می‌کنم که از روز اول کنار من بودند و با رفتارشان به من انرژی مثبت دادند. شب بازی با شهرخودرو بهترین شب ورزشی من بود. بعد از بازی وقتی ویدئوهای مربوط به واکنش‌های هواداران را دیدم خیلی خوشحال شدم.

بازیکن تیم استقلال در خصوص ویدئوهایی که بعد از گلش دیده گفت: با امیر حسین (حسین زاده) ویدئو صحنه گل را دیدیم و وقتی دیدم بعد از برخورد توپ به تیر هواداران افسوس خوردند و بعد از ۲ ثانیه از خوشحالی به هوا رفتند، حس بسیار خوبی گرفتم.

رمضانی در خصوص دیدار این تیم مقابل فولاد عنوان کرد: فولاد تیم بسیار خوبی است و بازی کردن در زمین فولاد شرایط خاص خودش را دارد، اما ما از این بازی هم پیروزی می‌خواهیم و امیدواریم خداوند کمک کند تا دست پر از این بازی بازگردیم.

انتهای پیام

ارسال نظر