تماس با ما درباره ما

رونمایی از سرمربی تراکتوری‌ها

سرمربی تیم فوتبال تراکتور تا پایان هفته معرفی خواهد شد.
رونمایی از سرمربی تراکتوری‌ها

به گزارش تهران بهشت، نایب رییس هیات مدیره باشگاه تراکتور گفت: مذاکره با ساغلام و دو گزینه مطرح و سطح اول فوتبال اروپا در حال انجام است و تا پایان هفته سرمربی تیم انتخاب و معرفی می‌شود.

علی خطیر با تاکید بر تداوم مذاکره با ساغلام، بیان کرد: همزمان با دو مربی مطرح و سطح اول فوتبال اروپا نیز در حال مذاکره هستیم و یکی از این سه گزینه سرمربی تراکتور خواهد شد.

وی با بیان اینکه مذاکره با سه گزینه نهایی سرمربیگری تراکتور در فصل آتی به صورت همزمان انجام می‌شود، تاکید کرد: بنا به نظر هیات مدیره باشگاه، کارگروه ویژه به منظور بررسی برنامه‌ها و شرایط این مربیان ایجاد شده که پس از جمع‌بندی موضوع و حصول توافق تا آخر هفته جاری قرارداد سرمربی تیم امضا می‌شود.

خطیر از هواداران خواست که به باشگاه اعتماد کرده و با صبوری، باشگاه را در رسیدن به اهداف تیم یاری کنند.

وی با بیان اینکه دغدغه و نگرانی به حق هواداران را درک می‌کنم، افزود: هدف هیأت مدیره و مدیریت باشگاه اتخاذ تصمیم مناسب برای آینده تراکتور است تا شاهد تکرار اتفاقات تلخ گذشته نباشیم و با قدرت و انسجام فصل را شروع کنیم.

پس از اتمام فصل بیست و یکم، باشگاه تراکتور از تمایل خود برای ادامه همکاری با ساغلام خبرداد که با توجه به درخواست افزایش مبلغ قرارداد از سوی ساغلام، این قرارداد تاکنون نهایی نشده و باشگاه تراکتور نیز همزمان با این سرمربی با چند گزینه داخلی و خارجی نیز وارد مذاکره شده است.

انتهای پیام

ارسال نظر

پربازدیترین ها

آخرین اخبار