تماس با ما درباره ما

اصرار گل‌محمدی به جذب یک بازیکن

پرسپولیس همچنان به دنبال جذب دو مهاجم برای فصل آینده است.
اصرار گل‌محمدی به جذب یک بازیکن

به گزارش تهران بهشت، مدیران باشگاه پرسپولیس در ۱۰ روز گذشته با خرید نفراتی چون علیرضا بیرانوند، دانیال اسماعیلی‌فر، مرتضی پورعلی‌گنجی و محمدمهدی احمدی، توانستند قسمت مهمی از خواسته‌های یحیی گل‌محمدی در زمینه جذب بازیکن را فراهم کنند ولی این پایان کار نیست و مدیران پرسپولیس همچنان درصدد جذب چند بازیکن دیگر هستند تا نفرات مورد نظر کادر فنی را به‌صورت کامل جذب کنند.

سرمربی پرسپولیس به‌خوبی می‌داند که تیمش فصل گذشته در خط حمله چقدر ضعف داشت به همین دلیل درصدد تقویت این پست است. سجاد شهباززاده هنوز پاسخ نهایی را به پرسپولیس نداده و گل‌محمدی در انتظار روشن شدن وضعیت این بازیکن است ولی روز گذشته این خبر هم دهان به دهان پیچید که اگر پرسپولیس موفق به جذب شهباززاده نشود، احتمالا با رضا شکاری مهاجم فصل پیش گل‌گهر مذاکره خواهد کرد.

باشگاه پرسپولیس در ماه ژانویه به‌دنبال جذب کاسیانو دیاس موریرا مهاجم برزیلی بود و حتی پیشنهادی ۵۰۰ هزار یورویی به ویزلا ارائه داده بود اما مدیران باشگاه در آن مقطع حساس به این پیشنهاد پاسخ منفی دادند. کاسیانوی ۳۲ ساله فصل اخیر در ۳۰ بازی از رقابت‌های مختلف برای ویزلا به میدان رفت و آمار ۹ گل زده و ۲ پاس‌گل را از خود برجای گذاشت. او یکی از بازیکنان مهم تیمش در رقابت‌های فصل گذشته بود.

یحیی گل‌محمدی تأکید ویژه‌ای به جذب این بازیکن دارد ولی گفته می‌شود او با پیشنهاد باشگاه سامسون اسپور هم مواجه شده و باید دید در نهایت چه تصمیمی خواهد گرفت.

انتهای پیام

ارسال نظر