تماس با ما درباره ما

کدام بازیکن جانشین کاپیتان پرسپولیس می‌شود؟!

به گفته مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تهران، سیدجلال حسینی به کادر فنی این تیم اضافه می‌شود.
کدام بازیکن جانشین کاپیتان پرسپولیس می‌شود؟!

به گزارش تهران بهشت، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس خبر داد که سیدجلال حسینی از فصل آینده لیگ برتر در کادر فنی سرخپوشان حضور خواهد داشت. همین موضوع باعث شده تا در فضای مجازی نگرانی عجیبی بین هواداران پرسپولیس شکل بگیرد و مدام این سوال را بپرسند که کدام بازیکن قرار است جانشین این مدافع مستحکم در خط دفاعی تیمشان شود؟!

ابراهیمی که بعد از یک فصل نیمکت‌نشینی از جمع سرخ‌ها جدا شد، فرجی هم ظاهرا درگیر سربازی خواهد بود. هنانوف هم در لیست خروج است و تقریبا پرسپولیس در حال حاضر دو مدافع میانی قطعی دارد! علی نعمتی و پورعلی‌گنجی مدافعان میانی قطعی پرسپولیس هستند که البته سرخپوشان امیدوارند فرجی هم مشکل سربازی نداشته باشد و بتواند به تیم‌شان کمک کند.

البته گفته شده گولسیانی هم قرارداد داخلی امضا کرده و به زودی به طور رسمی پرسپولیسی خواهد شد اما با تمام این تفاسیر هواداران پرسپولیس نگران هستند و اعتقاد دارند هیچکدام از این مدافعان نمی‌توانند جای خالی سیدجلال را پرکنند و این مدافع باتجربه هیچ جایگزینی ندارد!

هواداران پرسپولیس در فضای مجازی با یادآوری این موضوع که تقریبا اکثر تیم ها در فصل گذشته لیگ برتر، جام حذفی یا دوستانه دروازه تیم‌شان را بازکرده بودند، از کادرفنی درخواست دارند با جذب یک مدافع مستحکم مثل سیدجلال پاشنه آشیل تیمشان را برطرف کند. آنها می‌کوشند برای کسب جام، قلب خط دفاع نیاز به مهره‌های مطمئن و کم اشتباه دارد که در حال حاضر چنین بازیکنی در تیم‌شان وجود ندارد.

انتهای پیام

ارسال نظر

پربازدیترین ها

آخرین اخبار