تماس با ما درباره ما

پشیمانی کاپیتان پرسپولیس از خداحافظی

این احتمال وجود دارد که سیدجلال حسینی بخواهد یک سال دیگر هم در پرسپولیس بازی کند.
پشیمانی کاپیتان پرسپولیس از خداحافظی

به گزارش تهران بهشت، ظاهرا کاپیتان پرسپولیس پس از مشورت با دوستان و نزدیکانش برای خداحافظی از فوتبال دچار تردید شده است. پیش تر نوشته بودیم سیدجلال حسینی کاپیتان پرسپولیس قصد دارد پس از نهایی کردن تصمیم خودش در یک نشست خبری و به شکلی رسمی آن را با رسانه‌ها و مردم به اشتراک بگذارد.

سیدجلال حسینی، کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس که تردیدهایی در مورد ادامه همکاری او با این باشگاه وجود دارد، چهارشنبه هفته گذشته به دفتر باشگاه رفت اما در نهایت نتوانست با مدیران به توافق نهایی برسد. کاپیتان پرسپولیس از درویش و نزدیکانش چند روزی فرصت خواست تا درخصوص آینده کاری خودش تصمیم‌گیری کند.  حسینی یکی از نفراتی است که قراردادش در پایان فصل به اتمام رسید و این فصل را می‌توان آخرین فصل حضور او در پرسپولیس دانست اما او هنوز تصمیم به خداحافظی نگرفته است.

رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به کاپیتان تیمش پیشنهاد داده در صورتی که قصد خداحافظی از دنیای فوتبال را داشته باشد به کادرفنی سرخپوشان اضافه شود. حسینی که یک فوتبالیست سرد و گرم چشیده است بلافاصله به رضا درویش پاسخ نداده و از مدیرعامل باشگاه پرسپولیس برای یک تصمیم درست و اصولی مهلت خواسته است.

ظاهرا قرار بر این بود سیدجلال حسینی اول هفته جاری (شنبه یا یکشنبه) به دفتر باشگاه پرسپولیس رفته یا تلفنی جواب خودش را به مدیرعامل این باشگاه اعلام کند اما...

رضا درویش در مصاحبه با برنامه ورزشگاه که از شبکه پنجم سیما پخش شد درباره وضعیت سیدجلال گفت: "او کاپیتان پرسپولیس و یکی از پرتلاش‌ترین بازیکنان است. دوست داریم قداست او هم محفوظ باشد. بر اساس آخرین صحبت‌ها اعلام کرد هر جا بتواند مثمر ثمر باشد در خدمت پرسپولیس و تیم است، به همین خاطر قرار است در این هفته جلسه‌ای با حضورش برگزار کنیم فکر می‌کنم به احتمال خیلی زیاد به کادر فنی پرسپولیس اضافه شود."

حالا شنیدیم سیدجلال حسینی از رسانه ای شدن خداحافظی اش آن هم پیش از نشست خبری از سوی رضا درویش دلخور و شاکی است. کاپیتان اعتقاد دارد که باید مدیرعامل پرسپولیس اجازه می داد او تصمیمش در این خصوص را بگیرد و کنفرانس خبری برگزار شود ولی...

حسینی در سال های اخیر همواره نسبت به انتشار خبر خداحافظی اش از سوی دیگران موضع گرفته و حتی نسبت به کارلوس کی روش هم واکنش نشان داد.  برهمین اساس این احتمال وجود دارد که سیدجلال بخواهد یک سال دیگر هم بازی کند. هرچند به نظر می رسد گل محمدی با خرید مرتضی پورعلی گنجی و گئورگی گولسیانی دیگر نظری از لحاظ فنی روی سیدجلال بازیکن داشته باشد!

انتهای پیام

ارسال نظر

پربازدیترین ها

آخرین اخبار