تماس با ما درباره ما

قرارداد کریم باقری در پرسپولیس چقدر است؟

شاید برای خیلی‌ها این سئوال پیش آمده باشد که قرارداد باقری در پرسپولیس چقدر است.
قرارداد کریم باقری در پرسپولیس چقدر است؟

به گزارش تهران بهشت، شنیدیم قرارداد دستیار مشهور یحیی گل محمدی در فصل آینده ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان است. این در حالی است که دریافتی او برای هر بازی در تیم ملی ۱۰۰ میلیون تومان بود که شاید در سال به رقمی نزدیک به یک میلیارد می رسید. 

باقری شاید خیلی علاقه ای به دخالت در مسائل فنی نداشته باشد اما  یکی از کاریزماتیک‌ترین چهره‌های تاریخ فوتبال ایران است که اغلب بازیکنان حرمتش را نگه می‌دارند. در نتیجه ممکن است در بخش حفظ اقتدار کادر فنی و آرامش اردو، کارهایی از دست باقری بر بیاید که از عهده بسیاری از کمک مربیان بر نمی آید.

شاید به همین دلیل است که در پرسپولیس از علی دایی تا یحیی گل‌محمدی و از برانکو تا کالدرون، هیچ‌کدام نتوانستند قید همکاری با کریم باقری را بزنند و همگی هم از کار با او به عنوان تجربه‌ای خوشایند یاد کردند. حالا هم باقری کنار یحیی گل محمدی و در غیاب حمید مطهری دستیار فنی و امین سرمربی پرسپولیس بتواند کمک بیشتری داشته باشد.

جالب آن که یکی از مدیران باشگاه پرسپولیس پس از پیوستن سیدجلال حسینی به کادر فنی جمله جالبی گفته است: «این تیم پرستاره دو تا مبصر برای کنترل تیم و کمک به یحیی گل محمدی می خواهد.»

انتهای پیام

ارسال نظر