تماس با ما درباره ما

علی دایی به عادل فردوسی‌پور چه گفته بود؟

علی دایی همچنان یکی از گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی است آن هم در حالی که شنیده می‌شود شاید اسکوچیچ همچنان به کار خود ادامه دهد.
علی دایی به عادل فردوسی‌پور چه گفته بود؟

به گزارش تهران بهشت، علی دایی سالها قبل در مصاحبه ای معروف با برنامه نود در واکنش به ۵ کاندیدای سرمربیگری تیم ملی در پاسخ به سوال عادل فردوسی پور گفته بود: به نظر من لابی هرکس قوی تر باشد، سرمربی تیم ملی می شود. در واقع دایی با این حرف خود همه آن ۵ نفر را به نوعی دلخور کرد اما فردای آن روز خودش سرمربی تیم ملی ایران شد!

جالب اینکه اسطوره فوتبال ایران وقتی پس از دریافت حکم سرمربیگری با سوال خبرنگاران در مورد بحث لابی کردن مواجه شد در پاسخ گفت: من فقط با خدا لابی کردم و به همین دلیل هم سرمربی تیم ملی ایران شدم.

البته همان طور که می‌دانید دایی در اقدامی که خیلی فوتبال نبود در نهایت از سرمربیگری تیم ملی کنار رفت و جالب اینکه این روزها بار دیگر نام او به عنوان یکی از گزینه ها شنیده می شود هرچند که خودش اعلام کرده بود تمایل چندانی برای حضور در تیم ملی ایران و جام جهانی قطر ندارد اما به هر حال تجربه سال های گذشته نشان می‌دهد که در فوتبال ایران هر احتمالی را باید جدی گرفت.

انتهای پیام

ارسال نظر

پربازدیترین ها

آخرین اخبار