تماس با ما درباره ما

سرمایه‌گذاری روی استعدادهای زیر 15 سال اسکواش گلستان/ مشارکت بخش خصوصی ضعیف است

رئیس هیات اسکواش استان گلستان گفت: به دنبال سرمایه‌گذاری و پرورش استعدادهای زیر 15 سال استان هستیم تا گلستان در آینده در رشته اسکواش پرقدرت‌تر از امروز در همه عرصه ها ظاهر شود.
سرمایه‌گذاری روی استعدادهای زیر 15 سال اسکواش گلستان  مشارکت بخش خصوصی ضعیف است

به گزارش تهران بهشت، "اشکان اتحادی" رئیس هیات اسکواش گلستان درباره آخرین وضعیت این رشته در استان گفت: در حال حاضر اسکواش در گلستان رو به پیشرفت است. سال گذشته رشته ما در کشور رتبه 29 را داشت که با تلاش ورزشکاران و همراهی فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان تلاش می‌کنیم امسال بین 5 تیم اول کشور باشیم.

اتحادی با بیان اینکه "مشارکت بخش خصوصی در رشته اسکواش ضعیف است" ادامه داد: باید شرایط را برای حضور سرمایه‌گذاران و اسپانسر در اسکواش فراهم کنیم، در گذشته معافیت‌های مالیاتی و امتیازهایی برای سرمایه‌گذاران بود که متاسفانه حذف شد که همین حضور بخش خصوصی را کم‌رنگ کرده است.

رئیس هیات اسکواش استان گلستان افزود: در رشته‌ای مانند اسکواش که پخش زنده تلویزیونی ندارد باید تلاش کنیم برای بخش خصوصی جذابیت ایجاد و سرمایه‌گذار را برای حضور فعال در این رشته ترغیب کنیم.

وی اضافه کرد: به سالن اسکواش گرگان طی سال‌های گذشته رسیدگی نشده و اکنون نیاز به مرمت و بازسازی دارد. اکنون هم پیگیریم با احیای سالن اسکواش گلستان بتوانیم میزبان مسابقات مختلف داخلی و بین‌المللی باشیم.

اتحادی گفت: در تاریخ 31 مرداد تا 4 شهریور دوره سطح 2 مربیگری اسکواش به میزبانی گلستان برگزار می‌شود که این دوره همیشه در تهران بود و اکنون با حمایت فدراسیون در استان ما برگزار می‌شود.

رئیس هیات اسکواش استان گلستان با بیان اینکه "حمایت از قهرمانان اسکواش گلستان در اولویت کاری هیات است" تصریح کرد: خوشبختانه چند نفر از بانوان و آقایان استان گلستان در تیم‌های ملی رده‌های مختلف سنی حضور دارند که تلاش می‌کنیم آنها را به خوبی حمایت و پشتیبانی کنیم که برای کشور افتخارآفرینی کنند.

اتحادی تاکید کرد: به دنبال سرمایه‌گذاری و پرورش استعدادهای زیر 15 سال استان هستیم تا گلستان در آینده در رشته اسکواش پرقدرت‌تر از امروز در همه عرصه ها ظاهر شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

پربازدیترین ها

آخرین اخبار