تماس با ما درباره ما

لیست خروجی آبی‌ها دورقمی شد

بازیکنان مازاد استقلال برای فصل آینده لیگ برتر فوتبال مشخص شدند.
لیست خروجی آبی‌ها دورقمی شد

به گزارش تهران بهشت، استقلال بعد از استارت تمریناتش در تهران، حالا خودش را آماده سفر به ترکیه می‌کند تا یک اردوی تدارکاتی را در این کشور برگزار کند. این اردو بخش مهمی از روند آماده‌سازی استقلال برای حضور در فصل جدید لیگ برتر خواهد بود و قرار است آبی‌ها چند بازی دوستانه هم در این کشور برگزار کنند. در آستانه این سفر اما ریکاردو ساپینتو سرمربی پرتغالی استقلال، لیست مازاد تیمش را مشخص کرد. تمرین صبح دیروز استقلال در شرایطی شروع شد که ۷‌بازیکن در این تیم تمرین حضور نداشتند و به نظر می‌رسد ساپینتو آنها را در لیست خروجی قرار داده است.

رضا آذری، امین قاسمی‌نژاد، آرش داجلیری، سینا خادم‌پور، متین کریم‌زاده، زکریا مرادی و فردین رابط، ۷‌بازیکنی هستند که دیروز به محل تمرین نرفتند. این نفرات حالا در اختیار مدیریت باشگاه استقلال قرار گرفته‌اند و باید دید مقصد جدید آنها برای ادامه فوتبال کدام تیم خواهد بود. نکته مهم اینجا است که این بازیکنان با استقلال قرارداد دارند و بازیکنی مثل رضا آذری همین چند هفته پیش قراردادش را ۲‌سال دیگر هم تمدید کرده است. در این شرایط با توجه به علاقه استقلال برای انتقال قرضی این نفرات احتمالا شاهد جدایی قرضی آنها باشیم. البته که شاید درباره برخی بازیکنان انتقال آنها به صورت قطعی به تیم های دیگر صورت بگیرد که فردین رابط یکی از آنها خواهد بود چون او دیگر نمی‌تواند به صورت قرضی راهی تیم دیگری شود.

رضاوند قصد جدایی دارد

آرش رضاوند اما وضعیتی مبهم در استقلال دارد. این بازیکن به واسطه قراردادش با استقلال از زمان حضور ساپینتو در تمرینات آبی‌ها حضور یافته ولی خودش علاقه‌مند است که در فصل جدید لیگ برتر و همچنین دور حذفی لیگ قهرمانان آسیا زیر نظر جواد نکونام در فولاد کار کند. با این حال ساپینتو به باشگاه اعلام کرده که به رضاوند نیاز دارد و با جدایی او موافق نیست. در روزهای گذشته درخواست‌های زیادی از سوی باشگاه فولاد برای آزادسازی استقلال مطرح شده و حتی شایعاتی درباره معاوضه بازیکن میان ۲‌باشگاه هم به میان آمده است. حالا که ساپینتو نظرش را درباره رضاوند به مدیریت باشگاه اعلام کرده، کار برای جدایی این بازیکن و بازگشتش به فولاد سخت‌تر شده است. باید منتظر ماند و دید آیا طی روزهای آینده مذاکرات جدیدی برای جدایی رضاوند انجام می‌شود یا خیر. با این حال تصمیم رضاوند جدایی از فولاد است.

غیبت حسین‌زاده

امیرحسین حسین‌زاده، وینگر ملی‌پوش استقلال از روز اول شروع تمرینات به واسطه قراردادش با این تیم در تمرینات شرکت کرده و این مسئله به دلیل پرداخت نشدن پول رضایتنامه حسین‌زاده به استقلال توسط باشگاه بلژیکی است. تا زمانی هم که این مبلغ (۲۵۰ هزار دلار) پرداخت نشود حسین زاده بازیکن استقلال محسوب می‌شود و حق جدایی ندارد. حسین‌زاده اما بدون اطلاع قبلی در تمرین دیروز استقلال حضور پیدا نکرد تا اینطور به نظر برسد که انتقال او به باشگاه بلژیکی قطعی شده است. این در حالی است که مدیران درصدد بودند نظر ستاره جوان و ملی‌پوش تیم خود را برای جدایی برگردانند و او را در جمع نفرات خود حفظ کنند. از طرفی ساپینتو هم در صحبتی که با حسین‌زاده داشته، به این بازیکن توصیه کرده که با توجه به فاصله کم تا شروع جام جهانی، در استقلال بماند و رفتن به اروپا را به بعد از جام جهانی موکول کند ولی ظاهرا تصمیم او برای جدایی جدی است.

خاقانی خط می‌خورد

سبحان خاقانی، هافبک جوان استقلال در اولین روز تمرینات این تیم برای فصل جدید از ناحیه رباط صلیبی دچار مصدومیت شد و پزشکان تشخیص پارگی ACL دادند. خاقانی با توجه به مصدومیتی که پیش آمده از اوایل نیم فصل دوم شاید آرام آرام بتواند به ترکیب استقلال برگردد و به همین خاطر نیازی به حضور نام او در لیست تیم در نیم فصل اول نیست.

انتهای پیام

ارسال نظر