تماس با ما درباره ما

ولخرج‌ترین تیم‌ها در نقل و انتقالات تابستانی+ عکس

پنجره نقل و انتقالات تابستانی تا این جای کار با اتفاقات هیجان‌انگیزی همراه بوده است.
ولخرج‌ترین تیم‌ها در نقل و انتقالات تابستانی+ عکس

به گزارش تهران بهشت؛ هنوز فرصت زیادی تا بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی وجود دارد اما تکلیف بسیاری از ستاره‌های اروپایی مشخص شده است.

باشگاه‌های اروپایی مبالغ هنگفتی را تا این جای کار برای جذب بازیکنان مدنظرشان هزینه کرده‌اند تا بتوانند تیمی قدرتمند برای فصل آینده در لیگ‌های داخلی و اروپایی داشته باشند. 

در صدر فهرست باشگاه‌هایی که بیشترین هزینه را در اروپا برای جذب بازیکن پرداخت کرده‌اند نامی غیرمنتظره به چشم می‌خورد که در چند فصل اخیر هزینه زیادی برای تقویت تیمش انجام نداده بود. 

بایرن مونیخ با 120.5 میلیون یورو هزینه برای جذب بازیکن در صدر این فهرست قرار گرفته است. آنها تا به حال 70 میلیون یورو برای دی‌لیخت، 32 میلیون یورو برای سادیو مانه و 18.5 میلیون یورو برای جذب گراونبرخ هزینه کرده‌اند و به نظر می‌رسد که قصد دارد فصل آینده با نهایت قدرت در رقابت‌های بوندسلیگا و لیگ قهرمانان به میدان بروند. 

در رده دوم این فهرست نامی قرار دارد که در چند سال اخیر همیشه هزینه قابل توجهی برای بهبود شرایط تیمش انجام داده است. منچسترستیی با پرداخت 60 میلیون یورو برای ارلینگ هالند و 48.75 میلیون یورو برای کالوین فیلیپس و مجموع 108.75 میلیون یورو در جایگاه دوم قرار گرفته است. 

باشگاهی در جایگاه سوم این فهرست ایستاده که شاید حضورش باعث تعجب بسیاری از فوتبال‌دوستان شده باشد. همه از شرایط مالی بد بارسا و عواقب تلخی که برای این باشگاه داشته باخبر هستند اما خوان لاپورتا عزم خودش را برای بستن تیمی که مدعی کسب عنوان قهرمانی در لالیگا و لیگ قهرمانان باشد  جزم کرده است. 

بارسا تا به حال فرانک کسیه و آندریاس کریستنسن را به عنوان بازیکن آزاد به خدمت گرفته، قراردادش را با عثمان دمبله تمدید کرده و 58 میلیون یورو برای خرید رافینیا و همچنین 45 میلیون یورو برای جذب روبرت لواندوفسکی هزینه کرده تا با 103 میلیون در رده سوم باشد. 

تیم چهارم این فهرست آرسنال است که در تلاش است تا بازیکنان مدنظر میکل آرتتا را به خدمت بگیرد و از تکرار ناکامی فصل گذشته و از دست رفتن سهمیه لیگ قهرمانان در هفته پایانی جلوگیری کند. 52.2 میلیون یورو برای ژسوس، 35 میلیون یورو برای ویرا، 6.36 میلیون یورو برای ترنر و 3.5 میلیون یورو برای مارکینیوش باعث شده آنها 97.06 میلیون یورو هزینه کرده باشند. 

مالکان و مدیران جدید چلسی نیز در تلاش هستند تا این تیم را بار دیگر به دوران اوج برگردانند و با پرداخت 56.2 میلیون یورو برای جذب رحیم استرلینگ و 38 میلیون یورو برای خرید کالیدو کولیبالی، مجموعا با 94.2 میلیون یورو در جایگاه پنجم قرار دارند. 

پس از این تیم، بروسیا دورتموند با 86 میلیون یورو، لیورپول با 85.8 میلیون یورو، رئال مادرید با 80 میلیون یورو، پاری سن ژرمن با 79.5 میلیون یورو و منچستریونایتد با 72.37 میلیون یورو جز ده باشگاه اروپایی هستند که بیشترین هزینه را در این پنجره نقل و انتقالاتی پرداخت کرده‌اند.

انتهای پیام

ارسال نظر

پربازدیترین ها

آخرین اخبار