تماس با ما درباره ما

ادعای عجیب بازیکن استقلال درباره ساپینتو

فشار تمرینات ساپینتو در استقلال به قدری بالا رفته که بازیکنان فرصت هیچ کاری در اردو ندارند.
ادعای عجیب بازیکن استقلال درباره ساپینتو

به گزارش تهران بهشت، اردوی ترکیه در حالی برگزار می‌شود که فشار تمرینات بیش از حد طی برگزاری این اردو باعث شده استقلالی‌ها روزهای پرفشار و عجیبی را در کمپ تمرینی در آنکارا پشت‌سر بگذارند. پیش از این در گزارش‌های متعددی به این موضوع اشاره کردیم که ساپینتو از همان روز اول فشار تمرینی عجیبی را برنامه‌ریزی کرد تا جایی که حالا این فشار در اردوی ترکیه به چندبرابر رسیده است.

این مربی معتقد است لیگ برتر مانند یک ماراتن طاقت‌فرساست و برای موفقیت در این رقابت‌ها و سایر جام‌های پیش‌رو باید بازیکنان آماده و جسوری را درطول برگزاری این رقابت‌ها به خدمت داشته باشد. او به دفعات به بازیکنانش تاکید کرده تحت هر شرایطی باید فشار این روزها را متحمل شوند تا با آغاز رقابت‌ها و در جریان برگزاری لیگ، با بدن‌هایی آماده و قبراق با مشکلات بزرگ‌تر و بیشتری از جمله مصدومیت‌های متعدد و نوسانات بدنی از لحاظ آمادگی جسمانی مواجه نشوند.

اما از فشار تمرینات در اردوی ترکیه تنها دانستن همین یک موضوع کافی است که بازیکنان این تیم بعد از بازگشت به محل اسکان خود به‌قدری خسته و ناتوان هستند که بعد از صرف غذا فقط برای استراحت به اتاق‌های خود می‌روند و هیچ فرصتی برای دورهمی و نشست‌های جانبی بین بازیکنان باقی نمی‌ماند.

یکی از همین نفرات در خصوص تمرینات ساپینتو گفت: «در اردوی ترکیه روز و شب خود را گم کرده‌ایم و اصلا نمی‌دانیم امروز چندم ماه و چندشنبه هست! تمرینات با بیشترین فشار ممکن دنبال می‌شود و فقط امیدوارم ثمره این تلاش‌ها و زحمات‌مان را با کسب نتایجی فوق‌العاده و شاد کردن دل هواداران در فصل پیش‌رو با کسب دومین عنوان قهرمانی پیاپی جشن بگیریم.»

انتهای پیام

ارسال نظر