تماس با ما درباره ما

دیاباته در تور پرسپولیس؟!

پایان همکاری مهاجم سابق استقلال با الغرافه قطر موجب شده تا شایعه حضور وی در جمع شاگردان یحیی گل‌محمدی پررنگ شود.
دیاباته در تور پرسپولیس؟!

به گزارش تهران بهشت، شیخ دیاباته یکی از موثرترین بازیکنان خارجی لیگ برتر ایران به شمار می‌رود که سابقه پوشیدن پیراهن تیم فوتبال استقلال تهران را در کارنامه دارد. وی با این تیم به عنوان آقای گلی لیگ برتر نیز رسید. دیاباته بعد از ۲ فصل حضور در جمع آبی‌پوشان استقلال را به مقصد فوتبال قطر ترک کرد تا شاگرد آندره‌آ استراماچونی شود.

دیاباته در لیگ ستارگان نتوانست مانند فصل نخست حضور در استقلال عملکرد درخشانی داشته باشد. عدم رضایت استراماچونی از عملکرد دیاباته موجب شد تا نام این بازیکن در لیست فروش باشگاه الغرافه قرار گیرد. علاوه بر شیخ دیاباته نام سعید عزت‌اللهی نیز در لیست خروجی استراماچونی است.

پایان همکاری دیاباته با الغرافه موجب شد تا شایعه حضور وی در لیگ ایران به گوش برسد. برخی از حضور این بازیکن در استقلال تهران خبر می‌دادند اما مسوولان این باشگاه هیچ علاقه‌ای به جذب مهاجم سابق خود ندارند. بی‌رغبتی استقلال در جذب دیاباته موجب شده تا خبر احتمال حضور وی در پرسپولیس نیز منتشر شود.  گل‌محمدی و مسئولان باشگاه تاکنون نتوانستند در خط حمله به اهداف خود برسند و مصدومیت حامد پاکدل و مهدی عبدی نیز آنان را نگران کرده نگرانی که ممکن است پای دیاباته را به لیگ برتر فوتبال باز کند.

انتهای پیام

ارسال نظر

پربازدیترین ها

آخرین اخبار