تماس با ما درباره ما

دو انتقال هیجان انگیز در لیگ برتر ایران

پروژه بازسازی تراکتور با تمام قدرت دنبال می‌شود.
دو انتقال هیجان انگیز در لیگ برتر ایران

به گزارش تهران بهشت، امضای قرارداد با قربان بردیف نشان می‌داد که آنها انگیزه‌های زیادی برای ساختن یک تیم متفاوت دارند و حالا احتمال اضافه شدن یکی از مهره‌های ثابت تیم ملی به این باشگاه، هواداران تراکتور را به وجد آورده است. سعید عزت‌اللهی بعد از ترک ملوان، دیگر هرگز در لیگ برتر ایران دیده نشده بود و حالا بعد از ۸ سال، او دوباره به فوتبال باشگاهی ایران برمی‌گردد.

سعید در این سال‌ها، ماجراهای عجیبی را پشت‌سر گذاشته است. درست مثل خود تراکتور که در این سال‌ها هرگز روندی عادی را سپری نکرده و با داستان‌های عجیبی روبه‌رو شده است. ستاره پرنوسان فوتبال ایران حالا به پرنوسان‌ترین تیم باشگاهی در لیگ برتر می‌پیوندد. یک ترکیب عجیب و جذاب که در این فصل، ماجراهای زیادی خواهد داشت.

سعید عزت‌اللهی خیلی زود خودش را به‌عنوان یک مهره کلیدی در تیم ملی تثبیت کرد اما جست‌وجوی او برای پیدا کردن یک تیم ایده آل در رده باشگاهی هیچ‌وقت نتیجه نداد. او برای مدتی به آکادمی اتلتیکومادرید رفت و سپس به عضویت باشگاه روستوف درآمد. آنژی و آمکار، تیم‌های دیگر این بازیکن در فوتبال روسیه به شمار می‌رفتند.

اروپاگردی سعید بعد از ترک روسیه آغاز شد. جایی که او به ردینگ در انگلیس، یوپن در بلژیک و وایله در دانمارک ملحق شد اما در هیچ‌کدام از این تیم‌ها نتوانست به بهترین فرم ممکن برسد. سعید بالاخره به آسیا برگشت و راهی الغرافه در لیگ قطر شد اما کیفیت او در این تیم هم مربیان باشگاه را راضی نکرد و استراماچونی هم نتوانست بهترین روزهای خوب را در رده باشگاهی برای سعید بسازد. عزت‌اللهی در این سال‌ها پیشنهادهای زیادی از فوتبال ایران داشت اما علاقه‌ای به بازگشت از خودش نشان نداده بود.

حالا به‌نظر می‌رسد یک مربی سرشناس در فوتبال روسیه می‌تواند سرانجام او را به فوتبال ایران برگرداند. همکاری با قربان بردیف، انگیزه مهمی برای پیوستن سعید به تراکتور است. در سال برگزاری جام‌جهانی، سعید امیدوار است که این مقدمه‌ای برای انتقال او به یک تیم بزرگ خارجی باشد. سعید در ۲۵سالگی، هنوز فرصت خوبی برای رفتن به تیم‌های خوب فوتبال اروپا خواهد داشت.همه اینها اما به کیفیت نمایش او در جام‌جهانی بستگی خواهد داشت.

تراکتور با ترکیب سعید عزت‌اللهی و صفا هادی، صاحب یکی از هیجان‌انگیزترین خطوط میانی در لیگ بیست و دوم خواهد شد. یک ترکیب درخشان با ۲ بازیکن بااستعداد ایرانی و عراقی که در این سال‌ها چندین بار روبه‌روی هم به میدان رفته‌اند و حالا در ترکیب یک تیم دیده خواهند شد. خرید عزت‌اللهی، انتظارها از تراکتوردر این فصل را نیز بالاتر خواهد برد. این باشگاه دوباره به شکل جدی به بازار برگشته و حالا می‌تواند با خرید یکی از ستاره‌های مهم و پرتجربه تیم ملی حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد. همکاری با مربی تیم‌ساز و پروژه محوری مثل بردیف، تراکتور را در مسیر یک بازسازی درازمدتی قرار می‌دهد.

با این حال جنس خریدهای باشگاه نشان می‌دهد که آنها به‌دنبال نتیجه گرفتن در کوتاه‌مدت هم هستند. آنها بعد از چند سال غیبت در کورس قهرمانی، آماده‌اند تا دوباره به رقابت برای بردن جام برگردند. همانطور که عزت‌اللهی امیدوار است در این فصل بازی‌های زیادی را پشت سر بگذارد و ثبات را در رده باشگاهی تجربه کند. او می‌خواهد قبل از شروع جام‌جهانی، به اوج آمادگی برسد.

انتهای پیام

ارسال نظر

پربازدیترین ها

آخرین اخبار