تماس با ما درباره ما

بازگشت قایدی به استقلال منتفی شد

مهدی قایدی قرار نیست به استقلال بازگردد و به طور حتم فصل آینده را در لیگ امارات توپ خواهد زد.
بازگشت قایدی به استقلال منتفی شد

به گزارش تهران بهشت، مهدی قایدی فصل گذشته عملکرد ناموفقی را در شباب الاهلی پشت سر گذاشت و این موضوع باعث شد تا او در فهرست خروجی این تیم قرار گیرد. با توجه به اینکه قرارداد قایدی با شباب الاهلی پنج ساله است، ستاره سابق استقلال یا به صورت قرضی از این تیم جدا خواهد شد یا باشگاهی که خواهان جذب وی است باید مبلغ کلانی بابت دریافت رضایت‌نامه‌اش پرداخت کند. کلبا و الوصل تیم‌هایی هستند که سخت به دنبال بازیکن ریزنقش و تکنیکی فوتبال ایران هستند؛ بازیکنی که البته با روزهای اوجش فاصله زیادی گرفته است.

اگرچه شبکه تلویزیونی دبی اسپورت اعلام کرده که مذاکرات کلبا با شباب الاهلی برای انتقال قایدی به بن‌بست رسیده اما هنوز مدیران تیمی که مجیدی را به عنوان سرمربی بالای سر خود دارند، از تلاش برای جذب قایدی دست نکشیده‌اند ضمن اینکه الوصل امارات نیز به دنبال جذب قایدی است و این موضوع باعث شده تا مدیران الاهلی فعلا دست نگه دارند تا او را به بهترین قیمت ممکن به صورت قرضی واگذار کنند. 

با این اوصاف بازگشت «باشو» به استقلال منتفی است و این بازیکن خلاف شنیده‌ها نه پیشنهاد جدی از استقلال دارد و نه می‌خواهد برای ادامه فوتبال به ایران بازگردد.

انتهای پیام

ارسال نظر