تماس با ما درباره ما

وقتی پرسپولیس از لیگ کنار کشید!

عجیب‌ترین تصمیم مدیریتی سرخ‌ها حسابی خبرساز شده بود.
وقتی پرسپولیس از لیگ کنار کشید!

به گزارش تهران بهشت، صعود دراماتیک تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی ۱۹۹۸ فرانسه باعث کنار کشیدن تیم فوتبال پرسپولیس تهران از رقابت های لیگ سراسری ایران در فصل ۷۷-۷۶ شد. مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی در سال ۷۶ از ۲۲ شهریورماه با بازی ایران و چین در شهر دالیان آغاز شد و ایران تا بازی آخر خود برابر استرالیا در تاریخ ۸ آذر و در فاصله ۷۷ روز یازده دیدار برگزار کرد. 

تعداد زیاد ملی پوشان پرسپولیس در تیم ملی باعث تعویق بازی های تیم شد و در نهایت صعود ایران به جام جهانی و برگزاری اردوهای بلندمدت مسئولین فدراسیون را مجاب کرد تا پرسپولیس را از جدول رقابت های داخلی ایران کنار بگذارند.

پرسپولیس در حالی بعد از هشت بازی از رقابت ها کنار رفت که حال و روز خوشی هم در جدول نداشت. آنها با چهار برد، دو تساوی و دو شکست تنها موفق به کسب ۱۴ امتیاز شده بودند. استقلال در پایان آن فصل که با پانزده تیم برگزار شد و نتایج پرسپولیس در آن حذف شد با کسب ۵۸ امتیاز قهرمان شد و پاس تهران با ۵۲ امتیاز در جایگاه دوم ایستاد.

در تصویر تیتر هفته نامه رخصت پهلوان آن سالها در اسفند ماه سال ۷۶ دیده می شود، تیتری که نشان می دهد پرسپولیس به دلیل تعدد بازی های عقب افتاده و شاید هم نتایج نه چندان خوب و نزدیکی آغاز جام جهانی و نبود شرایط مناسب برای برگزاری ۲۲ بازی در مدت کوتاه و برگزاری اردوهای مورد نیاز ایویچ خواهان عدم حضور در ادامه رقابت هاست.

انتهای پیام

ارسال نظر

پربازدیترین ها

آخرین اخبار