تماس با ما درباره ما

ستاره‌ای که طاقت دوری از پرسپولیس را ندارد

بازی پرسپولیس با خیبر بهانه‌ای شد تا وحید امیری به ورزشگاه کاظمی برود.
ستاره‌ای که طاقت دوری از پرسپولیس را ندارد

به گزارش تهران بهشت، یکی از اتفاقات تلخ سال ۱۴۰۱ برای تیم ملی و پرسپولیس مصدومیت وحید امیری از ناحیه کمر در روزهای ابتدایی فروردین‌ بود. امیری پس از چند هفته فیزیوتراپی برای بازی برگشت با ذوب آهن به ترکیب پرسپولیس آمد اما مصدومیت مجدد او صحنه‌های تلخ‌تری را رقم زد. امیری پس از بازی با ذوب آهن کمر خود را جراحی کرد و در سه ماه گذشته تمرینات اختصاصی خود برای بازگشت به میادین را انجام داده است.

اما نکته جالب اینجاست که کاپیتان سوم پرسپولیسی‌ها زیاد تاب دوری از جو تیم محبوبش را در مدت مصدومیت نداشته و علی‌رغم معافیت از حضور در تمرینات پرسپولیس، بارها به بهانه‌های مختلف در ورزشگاه شهید کاظمی حاضر و از نزدیک روند آماده‌سازی قرمزها را زیر نظر گرفته است.

امیری اصالتی خرم آبادی دارد و بازی دوستانه پرسپولیس با خیبر بهانه‌ای شد که او در محل این مسابقه حاضر شود. او علاوه‌بر خوش‌وبش با هم‌تیمی‌هایش برخورد گرمی با خیبری‌ها نیز داشت. بازگشت این ستاره به میادین می‌تواند ترکیب پرسپولیس را قدرتمندتر از گذشته کند. باید دید این بازیکن که این فصل مدافع چپ سرخ‌ها خواهد بود از چه زمانی در دسترس کادرفنی قرار می‌گیرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

پربازدیترین ها

آخرین اخبار