تماس با ما درباره ما

بازیکنان نیمکت نشین پرسپولیس مشخص شدند

پرسپولیس در حالی باید به مصاف ذوب‌آهن برود که چند بازیکن خود را به دلیل محرومیت و مصدومیت در اختیار ندارد.
بازیکنان نیمکت نشین پرسپولیس مشخص شدند

به گزارش تهران بهشت، به احتمال بالای ۹۰ درصد تیم فوتبال پرسپولیس با ترکیب علیرضا بیرانوند، علی نعمتی، گئورگی گولسیانی، محمدعلی احمدی، دانیال اسماعیلی‌فر، میلاد سرلک، کمال کامیابی‌نیا، سروش رفیعی، سعید صادقی، مهدی ترابی و مهدی عبدی به مصاف ذوب‌آهن اصفهان خواهد رفت. ۶ بازیکن تازه‌وارد سرخ‌ها در ترکیب اصلی خواهند بود که اگر پورعلی‌گنجی هم محروم نبود تعداد بازیکنان وارد در ترکیب اصلی به ۷ می‌رسید و علی نعمتی نیمکت‌نشین می‌شد.

اما حالا که امید عالیشاه و مرتضی پورعلی‌گنجی محروم هستند و حامد پاکدل و وحید امیری مصدوم، باید دید ۹ نفر روی نیمکت سرخ‌ها چه کسانی خواهند بود؟ به نظر می‌رسد اگر مشکل سینا اسدبیگی حل شده باشد او در این بازی مقابل تیم سابقش روی نیمکت خواهد نشست و تنها بازیکن تازه‌وارد ذخیره خواهد بود. از بین بازیکنان مهم‌تر سیامک نعمتی و فرشاد فرجی به‌عنوان مدافع و هافبک روی نیمکت حضور خواهند داشت.

احمد گوهری هم گلر نیمکت‌نشین خواهد بود و تمیروف گزینه خط حمله روی نیمکت. اما برای پر کردن لیست ۲۰ نفره یحیی باید نام جوان‌هایی مثل علی جودکی، محمد عمری و ابوالفضل سلیمانی را هم به‌عنوان مدافع چپ، وینگر چپ و مدافع میانی ذخیره در لیست خود قرار دهد. چنانچه شرایط وحدت هنانوف هم مساعد باشد او نفر بیستم لیست خواهد بود وگرنه یکی از جوان‌های تازه‌وارد مثل خدادادی یا فهمی شانس این را دارند که در لیست قرار بگیرند.

البته از هفته بعد و بازی با فولاد چنانچه نفراتی مثل پورعلی گنجی، عالیشاه و پاکدل به ترکیب برگردند یا مهاجم خارجی جذب شود احتمالاً هیچ بازیکن جوانی را روی نیمکت پرسپولیس نخواهیم دید.

انتهای پیام

ارسال نظر

پربازدیترین ها

آخرین اخبار