تماس با ما درباره ما

قرارداد ستاره‌های استقلال و پرسپولیس علنی می‌شود

رئیس سازمان خصوصی سازی از افشای مجموع ارقام قرارداد بازیکنان و مربیان استقلال و پرسپولیس در هفته پیش رو خبر داد.
قرارداد ستاره‌های استقلال و پرسپولیس علنی می‌شود

به گزارش تهران بهشت، حسین قربان‌زاده، رئیس سازمان خصوصی سازی در مورد زمان بازگشایی نماد پرسپولیس و استقلال توضیح داد: معضل همین افشای قراردادها بود و اصرار فرابورس این بود که مجموع ارقام قراردادها اعلام شود. آن موقع هنوز نقل و انتقالات ادامه داشت و خواسته شده بود که بعد از اتمام این کار انجام شود. بعد بالاخره هم وضعیت بازار سرمایه و ایام عزاداری این موضوع را به تعویق انداخت.

وی افزود: آخرین تعاملات را با سازمان بورس و شرکت فرابورس انجام دادیم. به ویژه اینکه مجموع قراردادها بازیکنان و کادرفنی بازیکنان نهایی شد، هفته آینده حتما زمانی است که نماد این دو باشگاه بازگشایی خواهد شد و مردم امکان خرید و فروش را خواهند داشت.

قربان زاده در پاسخ به این سوال که پرسپولیس و استقلال به عنوان دو شرکت زیان‌ده چرا در بورس حضور دارند، توضیح داد: اولا در فرابورس بازارهای مختلفی وجود دارد و امکان اینکه شرکت زیان‌ده درج شود و عرضه اولیه یا افزایش سرمایه انجام شود، وجود دارد. پرسپولیس سال گذشته سودده بوده اما حتما وضعیت امسالشان فرق دارد و شفافیت بیشتری وجود خواهد داشت. امیدوارم بقیه باشگاه‌ها هم به بورس بپیوندند.

به این‌ترتیب در هفته جدید باید منتشر افشای ارقام قرارداد بازیکنان و مربیان پرسپولیس و استقلال ماند.

انتهای پیام

ارسال نظر

پربازدیترین ها

آخرین اخبار